Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

nanC: jag har haft en helt okej dag än så länge...nu sitter jag begravd i en massa plugg. jag är så sjukt omotiverad till att plugga nu när det bara är en och en halv vecka kvar till SOMMARLOOOOOOV! :D

själv?

• maja 85

jag pluggar till förskollärare och lågstadielärare, har snart gått klart termin fyra av sju..så det är en bra bit kvar.

jag tycker att det är skönt att plugga för man har korta dagar och mycket ledigt, men man kan aldrig riktigt slappna av för man känner jämt att "jag borde plugga". så det ska bli alldeles fantastiskt skönt med nästan tre månader ledigt nu :)

• maja 85

jag tycker vanligtvis att det är väldigt roligt att plugga men nu ör jag så sjukt skoltrött att det är helt hopplöst att ens föröska bli motiverad. nu behöver jag verkligen ledigt.

nu sitter jag mest och väntar på min mens som skulle kommit i fredags..var kaaaan den vara?

• maja 85

nää jag tror inte det.känner mig inte ett endaste lite dugg gravid.tyvärr :(

• maja 85

hihi nej jag ska vänta tills på lördag morgon om inte mensen kommit då, för då ska jag på kryssning. har ingen lust att gå och vänta på mensen sen när jag vet att det är ett minus, känns inge kul alls :(

hur går det för dig angelica?

• maja 85

yesyes. jag lovar att rapportera. förresten har ni bra koll på menscyklar och sånt? för jag har en fråga:
    jag slutade med p-piller på nyårsafton, hade sedan mens i januari(p-pillermensen antar jag) sen fick inte jag nån mer mens förrän den 20:e april. borde min mens vara tillbaka till sitt "normaltillstånd" nu eller kan den hålla på och knasa nu hur länge som helst typ?

• maja 85

nej alltså jag stressar inte över den jag skulle bara tycka att det vore skönt att veta om den har kommit igång som den ska nu. den har ju haft nästan sex månader på sig att återhämta sig så nu tycker jag att den kan vara klar med att krångla :)

har du gjort nåt test än marylicious?

• maja 85

joelsfru: jag har hört att ägget stannar kvar och kan bli befruktat i 24 timmar efter att det lossnat.så det är inte kört :)

mary: jaha jag trodde du redan var över BIM. jag ska också testa i helgen :)

• maja 85

mary: ja när man väntar på BIM så är en vecka verkligen jääääättelång tid.

• maja 85

jag är verkligen hypkondriker i vanliga fall men nu är jag PRECIS tvärtom.jag är helt säker på att jag inte är gravid och har inte känt ett enda symptom.det är iofs ganska skönt för då blir jag inte så besviken när mensen kommer. samtidigt så är det tråkigt att inte känna nåt för då är det inte ens nån idé att hoppas :(

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !