Inlägg från: maja 85 |Visa alla inlägg
  • maja 85

Unga som längtar efter barn !

mary: oj vad spännande, det låter ju verkligen som att du kan vara gravid. vilka symptom har du?

• maja 85

hej tjejer! någon där?

jag kom precis hem från en tjejmiddag, har lyckats att inte dricka en enda droppe ikväll :D...fast det krävdes en hel del bortförklaringar.haha.

jag och jonas har snart varit ihop i tre år..

• maja 85

niccisen; oj. modigt att planera barn efter "bara" fem månader. men vet man så vet man liksom :)

• maja 85

misshellen; jag sa nåt om att jag varit ute och festat så mycket igår( vilket jag absolut inte hade)hihi. en liten vit lögn sådär, allt är tillåtet i barnverkstan.haha

niccisen: det är aldrig korkat att skaffa barn om man älskar varandra. sen är det väl rolgit att ge hans son ett syskon också kan jag tänka mig?

• maja 85

pusselbiten: javisst. vi är nog ganska avis på dig allihopa.hihi.vill också ha bebis i magen :p

• maja 85

pusselbiten; ja vi gör vårt första försök den här månaden så det känns rätt lugnt. usch jag hoppas att vi inte måstye vänta i ett och ett halvt år, fy!måste ju varit hur jobbigt som helst.

• maja 85

god morgon!

misshellen; hur länge har ni varit tillsammans? va har varit tillsammans i drygt tre år.

• maja 85

barngalen: nope inte testat än..om inte mensen kommit denna vecka så tänker jag testa nästa helg :)

myyyysigt att vara barnvakt!

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !