Unga som längtar efter barn !
mary: oj vad spännande, det låter ju verkligen som att du kan vara gravid. vilka symptom har du?
mary: oj vad spännande, det låter ju verkligen som att du kan vara gravid. vilka symptom har du?
hej tjejer! någon där?
jag kom precis hem från en tjejmiddag, har lyckats att inte dricka en enda droppe ikväll :D...fast det krävdes en hel del bortförklaringar.haha.
jag och jonas har snart varit ihop i tre år..
niccisen; oj. modigt att planera barn efter "bara" fem månader. men vet man så vet man liksom :)
misshellen; jag sa nåt om att jag varit ute och festat så mycket igår( vilket jag absolut inte hade)hihi. en liten vit lögn sådär, allt är tillåtet i barnverkstan.haha
niccisen: det är aldrig korkat att skaffa barn om man älskar varandra. sen är det väl rolgit att ge hans son ett syskon också kan jag tänka mig?
nanC: javisst!
pusselbiten: javisst. vi är nog ganska avis på dig allihopa.hihi.vill också ha bebis i magen :p
pusselbiten; ja vi gör vårt första försök den här månaden så det känns rätt lugnt. usch jag hoppas att vi inte måstye vänta i ett och ett halvt år, fy!måste ju varit hur jobbigt som helst.
god morgon!
misshellen; hur länge har ni varit tillsammans? va har varit tillsammans i drygt tre år.
vi menade jag såklart
barngalen: nope inte testat än..om inte mensen kommit denna vecka så tänker jag testa nästa helg :)
myyyysigt att vara barnvakt!