Inlägg från: MissHellen |Visa alla inlägg
  • MissHellen

Unga som längtar efter barn !

Kärleken har ingen åler helt enkelt

• MissHellen

Niccisen, Jasså? Men min sambo kännde min mamma o pappa sedan innan Men han trodde att jag var älder, han trodde att jag var 19 men var bara 15 då Men folk har alltid sagt att jag ser o beter mej älder än vad jag är!

Jaha, Vart träffades ni då? Slår nästan vad om att vi träffades på ett mycket knäppare ställe haha

• MissHellen

Marylicious, Ja de är ju så Sedan är de en annan sak om JAG vill vara tillsammans med en "gubbe" som är 50-60 o Jag själv är 20. Men vill andra de, så inte mej emot

Min sambo är min första, så Jag kan inte utala mej om att Jag alltid har gillat äldre

• MissHellen

Niccisen, Okej Men sattsar man ingen kan man inget vinna. Så är de! Jag träffade min sambo i skogen på en skoter tur Haha! De kommer vi nog skratta åt när vi blir gammla o berättar för våra barnbarn

Marylicious, Blir man kär så blir man kär. De är inget man bestämmer över

• MissHellen

jaj86, Jag har BIM samtidigt som dej Evig väntan!

• MissHellen

HuntedByAFreak, Har tydligen missat när du har skrivit :/ Men skriver hej nu

• MissHellen

Barngalen, Tack tack Vårat första försök dessutom, vore underbart o få ett plus

• MissHellen

jaj86, Ja de tycker jag Men de kan lika gärna vara innbilling, haha

Själv då?

• MissHellen

Barngalen, Ja de vore underbart om de kunde bli så Men de gick inte riktigt som planerat med första försöket, men man kan alltid hoppas

• MissHellen

jaj86, Okej! Jag har svin ont i brösten o hungrig mer än valigt Men precis efter jag äte så mår Jag lite små illa. Men som sagt, de kan lika gärna vara innbilling

Ooo, Jag vet inte! Känns som att jag hällre väntar ut mensen ett testar ett minus :/ Vet inte varför. Men de känns så "hårt" att få ett minus.. Men Jag får väl se om Jag kan hålla mej Kanske köper mej ett test till helgen (?)

Durå?

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !