Inlägg från: Niccisen |Visa alla inlägg
  • Niccisen

Unga som längtar efter barn !

Tredje försöket här... Trodde det skulle gå fort för jag blev gravid med p-piller när jag var 19, dock med en annan kille, men ändå! Min kille har dessutom barn så jag vet att han är funktionsduglig eller vad man ska säga *S*

• Niccisen

Maja 85: Nja, jag är ju inte säker på mig... Jag vet att jag kan bli med barn, men fick MF den gången så... Så jag oroar mig väldigt mycket för att det är nåt fel på kroppen som gör att den inte klarar av att bära fram ett friskt barn... Men jag oroar mig ganska mycket överlag.

• Niccisen

Maja 85: De säger ju att det i genomsnitt tar 7 månader att bli gravid. Så jag försöker se det så att jag snart har hälften av den tiden gjord *S* Och så skulle det väl egentligen inte göra så mycket om jag hann flytta till Örebro innan jag plussar så man får ta alla kontroller och sånt på samma ställe

Håller tummarna för er!

• Niccisen

Genomsnittet ligger på 7 månader oavsett p-piller eller inte... Men det kan vara svårt att få ordning på cykeln efter piller-stopp. Men allt sånt där är ju helt individuellt. Jag blev ju gravid MED p-piller, så då borde man kunna bli gravid direkt efter piller-stopp också

• Niccisen

Jag har inte BIM förrän 30e då allt blev förskjutet i början på månaden när mensen blev BIM+4... *suck*

• Niccisen

Jag pluggar också på distans men hoppas på att bli klar innan dess Men jag hade tjejer ien av mina kurser som fick bebis... När bebisarna var riktigt små hade de med de på de föreläsningar vi hade. Vi läste ju till förskollärare så :P det fungerar, men mkt beror väl på barnet, har man ett kolik-barn är det kanske ingen höjdare... annars får man väl ta studieuppehåll?

• Niccisen

Maja 85: mina gamla hemtrakter då:P Bodde i jordbro när jag var tonåring.

• Niccisen

Min kille jobbar också med datorer,men han låter mig sköta hela FL-biten Han tycker det är roligare att GÖRA barn och prata barn med mig än diskutera i en massa forum och så. Vad jag vet iaf Flört

• Niccisen

BIM 30/5....snart dags för ÄL

• Niccisen

maja85: en del märker ju inte av nånting alls... så man behöver inte alls ha ont i brösten, eller några andra symptom heller... det verkar vara väldigt individuellt. Jag hade inte ont i brösten när jag var gravid.

Svar på tråden Unga som längtar efter barn !