• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • Trossens mamma
    Misfits skrev 2007-08-05 15:22:26 följande:
    Jo men jag ville ju tryna hos emilia
    emmalina menar du väl
    Mamma till Lova och Alvin
  • Jillsan80

Me81 kommer hem idag, skulle nog kunna skicka vägbeskrivning ja med men orkar inte nu Svärisarna bor 100m från ME81 + att vi äger tomten bredvid svärisarna, så nog kan det stället nog Makens farbror bor granne med Me också

*mamma till Bianca född -05 och Felix född april-07*
  • Misfits

Haha jaha va de hos emmalina. Haha... nå skitsamma jag jobbar hursom

• Me81

Är hemma..men skriver vägbeskrivning lite senare..när ja har båda händerna till förfogande

• mamsingenX4

Skulle oxå vilja komma på "trynfika" hos Emmalina, men vet inte om jag hinner... har så mycket nu som ska göras! Måste baka och dona till helgens stora barnkalas (Oskar fyller 8 år), måste börja nu med att riva ned gamla tapeterna i hallen, fixa färdigt tomten och har riktigt tidspress nu om vi ska hinna bli klara tills 20 aug då dagisbarnen kommer!Fot i munnnen *phu*
    Men - nu är iaf L rum färdig! *skönt*

Så avvaktar med att bestämma mig om vi kommer eller ej... ev kanske på en liten "snabbtitt" då...

• Jillsan80

"Trynfika" i Ytterby 8/8 ca.kl.13. Jag tänkte ha typ öppet hus, så om nån vill att barnen ska sova före så kan man komma sen när det passar. Annars går det bra att de vilar här ute på gården, det kommer troligtvis mina flix att göra.

Vi kommer:

Trollvinter

Rosina?

Jillsan?

SmillaMilla

Anniele

Emilia

Lena & Fabian kommer kanske efter 14??

Fyll gärna i er på listan så jag vet hur mycket fika jag skall fixa!

*mamma till Bianca född -05 och Felix född april-07*
  • Trollvinter

Alltså idag vet jag att det är måndag men nu när jag e ledig så tappar jag bort mig helt med dagarna så snälla någon påminn mig kvällen före om träffen så jag int glömmer det.

• Rosina

"Trynfika" i Ytterby 8/8 ca.kl.13. Jag tänkte ha typ öppet hus, så om nån vill att barnen ska sova före så kan man komma sen när det passar. Annars går det bra att de vilar här ute på gården, det kommer troligtvis mina flix att göra.

Vi kommer:

Trollvinter
    Jillsan?
    SmillaMilla
    Anniele
    Emilia
    Lena & Fabian kommer kanske efter 14??

Fyll gärna i er på listan så jag vet hur mycket fika jag skall fixa!

Kommer tyvärr inte har en man som e sjuk, han får medicin mot magkatarr men efter 4-5 dgr vörjar man undra om dete nåt fel på medicinen eller om det är fel diagnos eftersom han inte blir bättre... så jag ska nog vara hemma o ta hand om barnen (som i princip ha bott borta den senaste tiden )och mannen på onsdag. ha det skoj

• mamsingenX4

Rosina: Usch, låter inge kul det där med maken din Hoppas att det inte är nåt allvarligare. Kanske vila som behövs...

Svar på tråden Träffar! (Åland)