Träffar! (Åland)
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
Smillamilla: Adrian kommer troligtvis med, vi har bara haft så stressigt så jag har inte ens hunnit fundera på att skriva in mig på listan här än.
Nästa onsdag 8.8 från kl.13 är ni som är intresserad av att se hur vi bor, välkomna till Ytterby på fika. Skulle ha haft träff för länge sen men tiden har inte räckt till förrän nu. Jag tänkte ha typ öppet hus, så om nån vill att barnen ska sova före så kan man komma sen när det passar. Annars går det bra att de vilar här ute på gården, det kommer troligtvis mina flix att göra.
EmmaLina: Jag kommer! (Igen)
Emmalina: Det låter riktigt bra o för en gångs skull så e jag ledig! Ska höra med mannen om han har planerta in ngt (han har semester, ända dagen vi e lediga tillsammans...) annars kommer jag o nån av busungarna
Emmalina: Ja kommer gärna o kikar då. Var ju i lördags till er men då var ju ingen hemma förstås ![]()
MammaEmmaLina:
Om det är okej så kommer vi gärna. Jobbade sista dagen i dag så nu är jag mammaledig
Ytterby ligger ju väldigt nära oss. Kanon ju!
"Trynfika" i Ytterby 8/8 ca.kl.13. Jag tänkte ha typ öppet hus, så om nån vill att barnen ska sova före så kan man komma sen när det passar. Annars går det bra att de vilar här ute på gården, det kommer troligtvis mina flix att göra.
Vi kommer:
Trollvinter
Rosina?
Jillsan
SmillaMilla
Fyll gärna i er på listan så jag vet hur mycket fika jag skall fixa!
Den som vill ha vägbeskrivning får hojta till!
Jamen vad bra Emmalina, då kommer ett tryne till!
Jag vill ha vägbeskrivning *hojtar*
E kommer troligtvis att sova där. Beror på när vi vaknar oxå. Får kör upp han i en av jordhögarna så kanske han har havsutsikt.