• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • Anniele

Smillamilla: Adrian kommer troligtvis med, vi har bara haft så stressigt så jag har inte ens hunnit fundera på att skriva in mig på listan här än. 

Adrian född januari 2004 och Gabriel född januari 2007
  • Anniele
    Träff i Kungsö 14/8 ca kl 14.00
    Eva-Maria o Bella Bakar nougat-marängkakor(småkakor)
    Jill, Felix o Bianca - plastbestick + tallrikar
    Anna-Maria,Alvin och Lova kommer kanske
    Matilda o Malvina -frukt
    Camilla med Anton
    Linda och Isac- Dricka Läsk eller saft
    Madde o Filiph kommer ca 14.30.
    Anniele, Adrian o Gabriel - kommer troligtvis
  • MammaEmmaLina

Nästa onsdag 8.8 från kl.13 är ni som är intresserad av att se hur vi bor, välkomna till Ytterby på fika. Skulle ha haft träff för länge sen men tiden har inte räckt till förrän nu. Jag tänkte ha typ öppet hus, så om nån vill att barnen ska sova före så kan man komma sen när det passar. Annars går det bra att de vilar här ute på gården, det kommer troligtvis mina flix att göra.

• Rosina

Emmalina: Det låter riktigt bra o för en gångs skull så e jag ledig! Ska höra med mannen om han har planerta in ngt (han har semester, ända dagen vi e lediga tillsammans...) annars kommer jag o nån av busungarna

• Jillsan80

Emmalina: Ja kommer gärna o kikar då. Var ju i lördags till er men då var ju ingen hemma förstås

*mamma till Bianca född -05 och Felix född april-07*
  • SmillaMilla

MammaEmmaLina:
    Om det är okej så kommer vi gärna. Jobbade sista dagen i dag så nu är jag mammaledig Ytterby ligger ju väldigt nära oss. Kanon ju!

• MammaEmmaLina

"Trynfika" i Ytterby 8/8 ca.kl.13. Jag tänkte ha typ öppet hus, så om nån vill att barnen ska sova före så kan man komma sen när det passar. Annars går det bra att de vilar här ute på gården, det kommer troligtvis mina flix att göra.

Vi kommer:
    Trollvinter
    Rosina?
    Jillsan
    SmillaMilla

Fyll gärna i er på listan så jag vet hur mycket fika jag skall fixa!

Den som vill ha vägbeskrivning får hojta till!

• Anniele

Jamen vad bra Emmalina, då kommer ett tryne till! Jag vill ha vägbeskrivning *hojtar*

"Trynfika" i Ytterby 8/8 ca.kl.13. Jag tänkte ha typ öppet hus, så om nån vill att barnen ska sova före så kan man komma sen när det passar. Annars går det bra att de vilar här ute på gården, det kommer troligtvis mina flix att göra.
    Vi kommer:
    Trollvinter
    Rosina?
    Jillsan
    SmillaMilla
    Anniele
    Fyll gärna i er på listan så jag vet hur mycket fika jag skall fixa!
    Den som vill ha vägbeskrivning får hojta till!
  • Trollvinter

E kommer troligtvis att sova där. Beror på när vi vaknar oxå. Får kör upp han i en av jordhögarna så kanske han har havsutsikt.

Svar på tråden Träffar! (Åland)