Träffar! (Åland)
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
Här kan vi samla träffar,fika m.m. så de ej kommer bort i 'andra tråden' (www.familjeliv.se/Forum-0-F/) ! välkomna!
"Trynfika" i Ytterby 8/8 ca.kl.13. Jag tänkte ha typ öppet hus, så om nån vill att barnen ska sova före så kan man komma sen när det passar. Annars går det bra att de vilar här ute på gården, det kommer troligtvis mina flix att göra.
Vi kommer:
Trollvinter
Rosina?
Jillsan
SmillaMilla
Anniele
Emilia
Lena & Fabian kommer kanske efter 14??
Fyll gärna i er på listan så jag vet hur mycket fika jag skall fixa!
Den som vill ha vägbeskrivning får hojta till!
Hojt hojt för vägbeskrivning! Har mina aningar om vart det är.
Hej hej: Jag sa ju innan att vi ska ha kalas samtidigt som träff nu i augusti fast det blir nog inte så iaf. När vi fått arsle ur vagnen o fari till svedala och köpt soffa så folk kan sitta nånstans så har jag träff hos mej sen.
M säger att han gärna skulle bjudit alla sina kompisar här på Fl men han säger att ni får komma sen när de finns sittplatser åt era mammor
Träff i Kungsö 14/8 ca kl 14.00
Eva-Maria o Bella Bakar nougat-marängkakor(småkakor)
Jill, Felix o Bianca - plastbestick + tallrikar
Anna-Maria,Alvin och Lova kommer kanske
Matilda o Malvina -frukt
Camilla med Anton
Linda och Isac- Dricka Läsk eller saft
Madde o Filiph kommer ca 14.30.
Anniele, Adrian o Gabriel - kommer troligtvis
Hojtar lite om vägbeskrivning till träffen i kungsö också
Vill också ha vägbeskrivning. Hittar nog till Kungsö men jag vill inte ringa på fel dörr ![]()
mm, jo vägbeskrivning sku ju va bra. var det så att Me81 är på fastlandet nu? när sku hon komma tillbaka, nån som vet?
men
jag är ju på jobb denhär veckan kan
sen har jag semester till 18 september.
Jo men jag ville ju tryna hos emilia