• Svar på tråden Träffar! (Åland)
  • Trossens mamma
    Me81 skrev 2007-07-22 08:40:26 följande:
    jo d e sant..håller datumet..tiden går ju att justera lite..om d behövs..Inget säger ju att alla måste va här exakt kl ett heller så..
    du får skriva öppet hus mellan 13-16 tex
    Mamma till Lova och Alvin
  • Me81

hehe..
    d ja mena att man kan ju säga kl 14 också..å e d nu så att nån kommer 15 så e d ju int hela världen..

• Trossens mamma
    Me81 skrev 2007-07-22 09:11:48 följande:
    hehe..d ja mena att man kan ju säga kl 14 också..å e d nu så att nån kommer 15 så e d ju int hela världen..
    Näe det är sant det Det är svårt att få det att passa alla. När Lova var liten körde dom mkt träffar som började 11 å då kom vi nästan aldrig på nån träff för det var såpass tidigt igen. Tycker dagträffarna nästans är bättre
    Mamma till Lova och Alvin
  • Lill Stina

Me81:
    skall ännu avvakta å se om jag kan komma. kommer troligen att vara me båten i finland, men inte bestämt ännu.
    ser i så fall fram e mot att kunna komma.

• snöfall

Träff i Kungsö 14/8 kl 13.00(?)
    vi kommer:
    Eva-Maria o Bella
    Jill, Felix o Bianca
    Anna-Maria,Alvin och Lova kommer kanske
    Matilda o Malvina
    Camilla med Anton

• Emilia82

vi kommer kanske,ska kolla kalendern när jag kommer ihåg...men kommer nog efter 14.00

• Me81

vi kan ändra tiden till 14 om d passar bättre..d e ju trots allt ett tag tills d e dags..men som sagt..häng inte upp er på tiden den e justerbar..

• ConSon

Hej hej! Vi kommer tyvärr inte att komma på träffen på Kungsö Jag börjar jobba den veckan.

Svar på tråden Träffar! (Åland)