Viktklubb (aftonbladet)
Hej
Är det någon som är med i viktklubben på aftonbladet? Jag tänkte höra hur det har gått för er? Jag blev nyss medlem.
//Soof
Hej
Är det någon som är med i viktklubben på aftonbladet? Jag tänkte höra hur det har gått för er? Jag blev nyss medlem.
//Soof
.............. min son är här o stökar med mig så jag skrev visst lite förvirrat....... gå ner gå ner ja ni fattar ![]()
Jo jag vill också ha ett snabbt resultat och jag fattar inte helelr så mycket av sidan men när jag skrev 20 kg på 15v så sa de att det var för kort tid. jaja ja man får hoppas att det hjälper....varför ska allt vara så krångligt?
Soof skrev 2007-06-03 15:25:22 följande:
God cares skrev 2007-06-03 18:18:25 följande:
soof: ja du går ju bara in på din dagbok. jag valde inte att få deras meny utan jag söker upp dt jag ätit under dagen. hur gör du??
kram
Petrah: jag vet inte hur jag gör men jag har deras meny......men hur vet man att man inte överskrider de som dom har sagt att man ska äta om man inte följer deras recept?
Jag har också nyss blivit medlem i Viktklubb, har suttit ett tag och kikat runt och lärt mig rätt mkt, man kan ju knåpa ihop egna recept och bara skriva in ingridienserna osv. Jag har ej valt deras veckomeny utan lägger in själv i dagboken, tycker det verkar himla bra, jag har iaf gått ner 1 kg sen i Torsdags
Man blir mer medveten av vad man stoppar i sig!
Pärla1: men jag förstår inte hur man gör? Hur vet man innan vad allt innehåller?
Nu tror jag att jag fattar men detta e ju jättekrångligt???.....men ska man skriva i tex som idag så åt vi rostbiff med Pommes Chateau (Weight Watchers) oxh grillsmör. Ska jag skriva tex att rostbiffen stektes i olivolja??? gud va snurrig jag blir.....jag tänkte köra igång på allvar i morgon .....men tex i morgonbitti så kommer jag att äta honugsyoghurt men frysta bär och husmans knäckesmörgås med må gott leverpaster....skriver jag bara i hur mycket jag äter av yoghurten...ska det mätas upp i decilitermått då?