• Soof

Viktklubb (aftonbladet)

Hej
    Är det någon som är med i viktklubben på aftonbladet? Jag tänkte höra hur det har gått för er? Jag blev nyss medlem.
    //Soof

• Svar på tråden Viktklubb (aftonbladet)
  • Soof

Hej hej =) jag har gått ner 1 kg förra veckan ska ju väga mig igen på måndag så jag hoppas att vågen visar ännu färre kilon =). Hur går d för dig?

• Petrah

hej!!!
    jo, dt går bra. 7 cm smalare runt midjan och 2 cm runt varje lår   men vågen är bara 3 kg mindre. men nu denna helgen har jag ätit ute 2 ggr (buffe) så dt blir svårt att räkna så nya tag imon igen så man inte börja slarva. men fan va trött jag blir när man äter så fel och mycket som jag gjort igår och idag.

Glöm inte att man mår mycket sämre när man äter mer och fel!!!!! Det är inte värt det för stunden jag lovar!!!!!!!!!!!!!

Wild, Raw and Beautiful
  • Soof

OJJJJJJ det var bra jobbat!!!! Shit va kul ja men du kanske omvandlar fett till muskler så därför visar det inte nått på vågen....gud jag blir så nojig ....tänk om man inte äter rätt i allafall.....gud idag har jag varit så himla sugen på nått å ikväll så ska min sambo köpa en massa godis och chips. Vi är barn vakt till hans småsyskon....åååå det bara kliar i fingrarna jag vill gärna också smaka av all godis som finns. Vad gör ni när ni blir sugna???Jag blir så rädd att jag ska misslyckas.

• Soof

Å igår tog jag 1 dl cashewnötter dessutom!!!!

• Soof

Hej alla hur går de för er? sj s har jag syndat en MASSA under midsommarhelgen. Nu har man rejäl ångest men men sånt e livet...jag tror iofs att man måste de ibland för annars så kanske man inte klarar av d. Jag hoppas iallafall att ni har klarat av de bra. kramar

• Miss HoneyBunny

Började med viktklubb igår, tog väl tre timmar sen syndade jag med jordgubbstårta som vart över från midsommar afton. Vilken karaktär man har!!
    Nya tag idag....

• Soof

Miss HoneyBunny Va kul välkomen hit! Ja det är ju svårt att hålla sig ifrån dessa saker tyvärr! Vi får ta nya tag tillsammans =)

• Petrah

hej hej
    kom hem från öland idag så där va ingen viktklubb direkt. men jag tar nya tag imon igen. fast jag har inte ätit skräpmat eller godis iallafall bara massa glass i värmen.
    hur går dt för er då??

Wild, Raw and Beautiful
  • Soof

Petrah: hoppas du har haft det bra på Öland =). Ja för min del blev det en massa mat, godis, cider, vin mm ja imorgon är det bara att köra igång stenhårt!!! Jag får nästan ångest när man tänker efter va man stoppade i sig helt sjukt!

• Miss HoneyBunny

Tjohoo, redan ner -1,3 kilo sen jag skrev in mig! Nu kanske man kan hålla sig motiverad att forrtsätta. Men är så himla sugen på glass i den här värmen nu.... Får hålla tillgodo med ett äpple! Jag äter bara 1300 om dagen, vad äter ni andra? Jag tycker det är skitsvårt att hålla mig till det, det är för lite......

• Pärla1
    Miss Honey: Jag äter 1448 kalorier och jag har jättesvårt att komma upp i allt det! Jag åt på tok för lite mat innan. Har syndat massa i helgen Fundersam
  • seSSa

här är en till som e motiverad för att gå ner i vikt.. tack vare graviditeten o en matsugen make så har man gått upp så sjukt mkt.. jag vill gå ner 15 kg så snabbt som möjligt men ändå på ett hälsosamt sätt så att man slipper gå upp de igen!
    Min svärmor var med i viktklubben och när hon slutade där så sa d bara "poof" och idag är hon uppe i lika mkt som hon vägde innan hon började PLUS halva därtill.. hur ska man göra???

Jag VILL börja på vikltklubben men vet inte om jag "vågar".. vill ju inte lägga pengar för inget om man säger så!

• Soof

jag äter 1882 kcal om dagen men det är inte ofta jag kommer upp i den summan..... jag blir så trött jag har fått skiont i baksidan av låret så jag får ont när jag går...så det blir ingen träning för min del nu =(

seSSa ja du det e svårt jag betalde för 6månader och jag känner att även om jag inte lyckas så tycker jag att det är värt det! Jag hoppas du går med så kan vi följas åt i denna tråd fram över de skulle vara kul att se hur d går för alla!.

• Soof

Miss HoneyBunny: oj det var starkt jobbat! Jag undrar en sak om nån vet varför sk jag äta så otroligt mycket kcal gemfört m andra??? Nån som vet???

• Petrah

hallåå
    jag har gått upp i vikt över midsommar. så nu ligger jag där jag började    ska dt va så jävla lätt att gå upp i vikt för lite glass?? det är ju helt sjukt. och om dt bara ät vätska hur fan blir man av med den då? känner mig som en svullen säl. jag tror fan inte jag kan gå ner i vikt utan att hårdbanta som en galning. för så fort jag slarva lite så far vågen upp igen med 4 kg på bara en helg. ska dt vara så??

Wild, Raw and Beautiful
  • seSSa

Petrah, jag vet att vätskan lagras i kroppen när man ändrar en "diet" och efter ca 3-5 dagar ska den återgå till det normala ifall man faller tillbaka i de gamla mönstrena... det har jag i alla fall läst, tidigast idag

• Petrah

ok, tur det. jag har köpt oxy tarm. men va fan hjälper det när jag äter skräpmat varje dag. det är inte så bra med min vikt just nu peppa mig!!

hur går dt för er andra?????

Wild, Raw and Beautiful
  • Soof

Petrah: jag ska peppa dig jag är också inne på en sån period inget känns kul, bara jobbigt att skriva in i dagboken varjedag mm Vad är det för tabeller du har köpt? Vi måste hjälpa varandra i detta tycker jag.....men man får inte hänga läpp för man gör en del snedsteg! kramar

Svar på tråden Viktklubb (aftonbladet)