• drSteffo

min strumpa är borta!!!

Nu har det otänkbara inträffat!
    Igår kväll försvann min ena Strumpa! Vi letade hela kvällen utan resultat och har nu kopplat in polisen på fallet. De ser detta som ett fall med mycket hög prioritet och har lagt alla tillgängliga resurser på att lösa fallet.
    Strumpan sågs senast igår kväll i tvättmaskinen och försvann någon gång mellan sköljprogrammet och centrifugeringsprogrammet när jag drack kaffe. Vi befarar att Strumpan kidnappats och förts bort från tvättstugan!
    Har någon sett min älskade Strumpa? Jag gör vad som helst för att få den tillbaka.
    Strumpan är svart med texten "Topeco" i grått på.

Jag bifogar bilder på Strumpan.

Strumpan sover:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpbyzthx.jpg

Närbild på Strumpan, där man tydligt ser texten "Topeco":
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpsiybnp.jpg

Strumpan med sina kompisar i strumplådan:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpqeit3o.jpg

Strumpan "chillar" med en cider:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpz0dkxi.jpg

Strumpan chattar med sina kompisar:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phptsdnqs.jpg

Strumpan till höger, tillsammans med sin tvillingbror:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpoch6gi.jpg

Strumpan tillsammans med sin flickvän "Slipsen":
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpib569s.jpg

SNÄLLA! HJÄLP MIG HITTA STRUMPAN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-01 16:22:40:
    OBS! KIDNAPPAREN HAR HÖRT AV SIG!

Han skickade följande bild:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpfpx8ts.jpg

Tillsammans med detta brev:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/php7sg3zo.jpg

• Svar på tråden min strumpa är borta!!!
  • LillaEllan

jag fick just höra av en granne i mitt hus, han hade sett en ensam svart strumpa på bussen mitt inne på stockholms central

• mammacatta

Där finns det FULLT av otvättade fötter och stinkande skor - vi måste gå ut i TV!
    Hamnar han i fel sällskap så kan det gå riktigt illa!
    Han kan börja lukta, han kan bli sil för T-dojjan och *drar efter andan* han kan bli kalsongutfyllnad!

• drSteffo

mammacatta:
    Jag har alltid vårdat mina strumpor på ett bra sätt. Inte tvättat vid för höga temperaturer, rikligt med mjukmedel mm.

Tjej 83:
    Så ser herrsockar ut som har stil och klass. Inter Sport-strumpor går inte så bra ihop med svart kostym.

LillaEllan:
    Är det sant? Det kan vara min Strumpa! Be honom/henne kontakta polisen med fullständiga uppgifter, såsom linjenummer, tidpunkt mm.

• Tjej 83

vem använder tubsockar? neej sånt funkar inte de är ännu fulare.

• drSteffo

LillaEllan:
    Media är redan indragna. Aftonbladet och Expressen kommer placera bilder på Strumpan på sina löpsedlar imorgon och hela Sveriges journalistkår samt en rad utländska medier kommer närvara vid en presskonferens under morgondagen.

• mammacatta

DrS, han kanske tröttnade på det ombonade livet? Han kanske kände att livet måste vara mer än att bara vara ren och alltid lukta gott?
    Han kanske ville få lite skit mellan tårna och känna doften av tåbira?
    Kanske hans dröm är att få bli en lortstrumpa som kan hålla värsta fyllona stången bara genom sin blotta existens?

• marie1973

Har inte läst hela tråden men jag föreslår att du ber hasse tar upp detta på Efterlyst. Jag tror att strumpan blivit kidnappad.

• LillaEllan

ojoj det var nyss ca 22.00 på buss 47 från Waldermarsudde han klev tydligen av på centralen tänk om .................................................han går till plattan där är det INTE bra folk, särskillit inte så här dags.

Svar på tråden min strumpa är borta!!!