• drSteffo

min strumpa är borta!!!

Nu har det otänkbara inträffat!
    Igår kväll försvann min ena Strumpa! Vi letade hela kvällen utan resultat och har nu kopplat in polisen på fallet. De ser detta som ett fall med mycket hög prioritet och har lagt alla tillgängliga resurser på att lösa fallet.
    Strumpan sågs senast igår kväll i tvättmaskinen och försvann någon gång mellan sköljprogrammet och centrifugeringsprogrammet när jag drack kaffe. Vi befarar att Strumpan kidnappats och förts bort från tvättstugan!
    Har någon sett min älskade Strumpa? Jag gör vad som helst för att få den tillbaka.
    Strumpan är svart med texten "Topeco" i grått på.

Jag bifogar bilder på Strumpan.

Strumpan sover:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpbyzthx.jpg

Närbild på Strumpan, där man tydligt ser texten "Topeco":
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpsiybnp.jpg

Strumpan med sina kompisar i strumplådan:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpqeit3o.jpg

Strumpan "chillar" med en cider:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpz0dkxi.jpg

Strumpan chattar med sina kompisar:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phptsdnqs.jpg

Strumpan till höger, tillsammans med sin tvillingbror:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpoch6gi.jpg

Strumpan tillsammans med sin flickvän "Slipsen":
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpib569s.jpg

SNÄLLA! HJÄLP MIG HITTA STRUMPAN!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-01 16:22:40:
    OBS! KIDNAPPAREN HAR HÖRT AV SIG!

Han skickade följande bild:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/phpfpx8ts.jpg

Tillsammans med detta brev:
    www.familjeliv.se/krypin/drsteffo/gallery/php7sg3zo.jpg

• Svar på tråden min strumpa är borta!!!
  • drSteffo

Ni får ursäkta. Jag måste omgående åka in till Centralen för att leta efter Strumpan. Stort tack för tipset LillaEllan! Återkommer under morgondagen med mer information!

• Suri

Det är ofta en anhörig eller någon i umgängeskretsen som är förövare... Har du kollat med de andra kläderna?

• ChristineKleven

Det kan ju vara så att den var lite sliten o behövde bara lite semester....du ska se att den kommer nog tillbaka..ge den lite tid.

• Suri

Jag tycker det hela är lite underligt faktiskt... Jag menar en strumpa försvinner ju inte bara av sig själv!

Vad hände med TS egentligen?

Hur sköter du dina strumpor egentligen? En strumpa måste passas hela tiden! Du kan ju inte bara lämna den i tvättstugan ensam! Hur tänkte du???

Funderar på att anmäla, grrrrr

• drSteffo

Suri:
    Självklart har jag hört med de andra kläderna. Alla förnekar brott. Självklart har jag gjort ett misstag när jag lämnade Strumpan ensam och det kommer alltid finnas med mig. Men det viktigaste just nu är att Strumpan kommer tillbaka hel och ren.

ChristineKleven:
    Den var ju inte det. Använd två gånger bara!

Det är för övrigt stora grejer på gång nu. Jag återkommer med närmare information under eftermiddagen!

Svar på tråden min strumpa är borta!!!