*Ja nu var jag allt snäll :-) Slänger in
Fatima:
Men det har jag ju svarat på. Läser du vad man skriver eller söker du bara öppningar för att krångla till det.
Kan du själv se ett syskonpar fostra ett barn med sanningen att "dina föräldrar är syskon". Tycker du själv att ett barn skall behöva adopteras för att hamna i en sån miljö? FÖR, ska de välja att ljuga! I samma stund som det finns en lögn så är det inte som det ska vara eller hur!
Ett homosexuellt par ljuger inte för sina barn! Ett sexuellt par blir inte förkrossade om deras barn också visar sig vara homosexuella! Och här kommer jag till hela poängen, ett homosexuellt par är precis lika goda föräldrar som ett heterosexuellt. Det är du som drar jämförelser, inte jag!
Ett homosexuellt par känner stolthet över sion kärlek och vill visa VÄRLDEN att de är kära, medan ett syskonpar som är tillsammans, Va??
Skulle jag upptäcka att jag fick känslor för en kvinna (om jag av någon anledning skulle bli singel igen) så skulle jag inte bli förkrossad eller orolig över mig själv, inte på något vis.
Häftigt, skulle jag känna!!! Spännande! WOW, får jag uppleva det här också!!! Och förmodligen så skulle jag slänga mig på telefonen till någon av mina homosexuella vänner och ha ett samtal på sjuttiontvå timmar!
Skulle jag däremot känna att jag fick känslor för min bror, så HJÄLP!!!!!! Jag skulle boka upp sjutton tider hos en psykolog, gråta ut med någon nära vän och vara HELT förtvivlad över det som hände med mig!!
Vad är det du inte förstår????