• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • MamaKajsa
    Örnen: sen ryktas det att deras lilla scrapsortiment ska ha blivit en hel massa. Har inte sett det själv, men hoppas kan man ju alltid Hoppas på en rapport från dig sen
  • MammaMia84

Jo och nu med liten i magen vill man ju ha allt som har med bebbe att göra och man bara drömmer sig bort så fort det kommer någon med bebis=)

AnnaHjo skrev 2007-08-02 20:32:32 följande:
    Aha jobbar där... då kan jag tänka mig att det ramlar förbi många fina grejjer som man bara VILL ha!!!!
  • TrollMams
    08PåVäg skrev 2007-08-02 20:43:52 följande:
    Jo och nu med liten i magen vill man ju ha allt som har med bebbe att göra och man bara drömmer sig bort så fort det kommer någon med bebis=)
    Det kan jag tänka mig!!!
    ♥ JAG Älskad mamz av snart 6 Trollungar!!
  • mmonika77

Hittade inga skor där... missade jag det någonstans?

• MammaMia84

Nja en massa bonuspengar kan man väl inte säg, men en julbonus får vi. Lite mindre än en vanlig lön. Kanske två tredjedelar av en månadslön. Om allt går som planerat förståss. Annars sänks det. Man kan också få halva bonusen om man har jobbat mindre timmar. Får en hel del annat och dom visar verkligen att vi betyder något. Dom bryr sig mycket om sin personal.

Anna2barn skrev 2007-08-02 20:32:47 följande:
    Visst är det så att personalen får en massa bonus pengar???
  • DesiréeochThéosmamma
    AnnaHjo skrev 2007-08-02 20:36:20 följande:
    Jag behöver nog verkligen åka dit... jag har ju 4 små och en i magen att köpa till... osså till mig själv och min man SÅKLART!!! hehe.... får nog planera in en färd dit snart!
    Jag vill me åka, försöka fjäska mig till att få åka me någon haha, å det går inte så bra
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3