• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • firepuzz

på dam,, hoppas verkligen jag hittarvkläder

• Camster
    firepuzz skrev 2007-08-02 22:16:07 följande:
    okej...tråkigt får man fråga vad du harvför stl?
    42 ungefär...
    hade turen att få tag i 3 trljor i stl L som först bara fanns i stl M. Men efter att jag gick en liten runda och kom tillbaka så fanns det helt plötsligt i min stl så då kastade jag ner tröjorna i min vagn och gick glatt därifrån
  • firepuzz

hoppas verkligen jag med hittar kläder brukar ha svårt att göra det men hoppas hoppas

• Camster
    firepuzz skrev 2007-08-02 22:19:09 följande:
    hoppas verkligen jag med hittar kläder brukar ha svårt att göra det men hoppas hoppas
    med tanke på hur stort där är och hur mkt de fyller på hela tiden så ska du se att du får massa kassar med kläder med dig hem
  • firepuzz

hoppas verkligen...förra året hade jag tur men åren innan neeej...hur harvdomvdet med gardiner tavlor osv?

• Örnen76

Är det ens någon idé att prova kläder på gekås? Eller köper ni och chansar på att det passar?

kika gärna in i min blogg ornen.blogspot.com/
  • Camster
    Örnen76 skrev 2007-08-02 22:30:22 följande:
    Är det ens någon idé att prova kläder på gekås? Eller köper ni och chansar på att det passar?
    Jag chansade på topparna... stl L blir väl aldrig fel på mig tror jag. Hehe
    provade däremot tjockare tröjor som man har utanpå topparna däremot, det behövs det ju inget provrum för
  • firepuzz

jag brukar oftast prova allt, det är juvett max man får ta med sig så samlar på mig och går och provar när jag har allt

• Camster
    firepuzz skrev 2007-08-02 22:30:08 följande:
    hoppas verkligen...förra året hade jag tur men åren innan neeej...hur harvdomvdet med gardiner tavlor osv?
    Gardiner har jag ingen aning om... men en del tavlor fastnade jag helt klart för.. handlade även fotoramar som är sååå billigt där!
  • Amanda
    firepuzz skrev 2007-08-02 22:12:34 följande:
    någon som har bild på kläder saker osv som ni shoppat nyligen...jättetacksamt
    Jag har bilder i mitt galleri som jag köpte på GeKå´s den 17 juli
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3