Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Gud va bra!
Jag som tittade på sängar för 1000:- innan jag kom på att en vän ska till Ullared i veckan =)
Då blir det en sån istället!! Tack för svaret!!!
Nu har jag lagt in lite bilder på shoppingen i ullared igår ( under mappen shopping). Det blev som sagt inte så mycket eftersom det var mycket sommarkläder kvar fortfarande.
Ni som var till gekås någon dag i v 32!!
Var det mycket folk? Kö in? Kötid vid utgångskassorna? Parkering?
Jag håller på att planera nästa års semester (redan!- men det ska börjas itid!). Då vi ska till västkusten blir det, såklart, ett besök i gekås! Hade från början tänkt v 27 (var till gekås denna vecka i år- och det var hur lugnt som helst), men med tanke på bad i havet är det nog bättre lite senare på sommaren... Var oxå lite sugen att gifta mig -hemligt - 080808, och funderade att göra det på semestern... Det är bl.a. därför jag är ute i tid. Men som sagt - hur var det på gekås v 32 iår?? Är bara dit en gång om året, så jag vill inte att det ska vara kaos!!!
Vecka 32 är väl 25 % av Sveriges befolkning på Gotland och Medeltidsveckan! ![]()
Vägde den inte 11,5? kg. Jag har för mig det.
Ercki:
Vi var där måndag och tisdag v 32. Vädret var varmt och soligt så jag antar att många var p¨å stranden efter denna katastof-sommar. Jag kom dit 8:05 på måndagen (de öppnar 8) och jag fick köa 5 minuter för att komma in. När jag skulle ut runt 13 och äta var det en före mig i kön på hamburgerstället precis utanför. När jag skulle betala mina varor på GeKås och gå ut vid 16tiden var det en tjej före mig. Hon hade många varor så jag kanske fick vänta på henne ca 5 minuter. Det var mycket folk på röda och blåa kafét när jag ville fika. Men bara en före mig i automaten. Lite trångt på sina håll mellan hyllorna, men rätt ok. Jag hatar när folk ställer sin vagn mitt i gången och står och pratar. Jag är alltid skitnoga med att ställa mig åt sidan. När jag skulle prova BH i provhytten 3ggr (!) fick jag köa ca 5minuter.
Det var ungefär samma på tisdagen fast då var jag inte där inne lika länge.
Det fanns gott om plats på campingen. Antar att många hade börjat jobba redan och att den värsta semesterhysterin var över.