• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • maggan75
    amg skrev 2007-08-20 00:50:05 följande:
    Någon som vet om det finns fodrade regnställ där.Har en tös som snart drar strl 86 så helst ingen dubbelstrl som 86/92.
    Jag köpte fodrat regnställ till båda mina barn 149 kr st bilder finns i galleriet. Köpte strl 90 till tösen som börjat med strl 86 nu, det var jätte stort på henne. Ett tips är att mäta barnet innan du åker så man kan mäta kläderna vilket jag  hade glömt denna gången
  • vofflan

Apropå nappflaskor, jag köpte bambino när jag var i Ullared, jag tyckte de var dyra, 24.90 det skiljer ju inte så många kr från en vanlig affär, deras egna märke kostade 9.90, sen såg jag att det var 24.90 för två

• Hallongrottan

Hurra! Vi ska till gekås på lördag, har aldrig varit där och vi har verkligen bunkrat upp med massor av pengar! Ska bli så skoj.

Undrar om någon har lite bilder på bebissaker därifrån. Någon som har prislista på allt ni handlat?

Babysitter, babygym, vad kostar det där?
    bäddset till spjälsäng? Allt möjligt mottages varmt

• Beach
    Hallongrottan skrev 2007-08-20 08:43:43 följande:
    Hurra! Vi ska till gekås på lördag, har aldrig varit där och vi har verkligen bunkrat upp med massor av pengar! Ska bli så skoj.Undrar om någon har lite bilder på bebissaker därifrån. Någon som har prislista på allt ni handlat? Babysitter, babygym, vad kostar det där?bäddset till spjälsäng? Allt möjligt mottages varmt
     Jag har lite grejer i mitt galleri "bebisgrejer". Babysitter, startset..mm.
    tycker däremot att deras babyfym är hemskt tråkiga, så det har vi hoppat över.
    Även spjälsängen i "hemma hos oss". Den är köpt på Gekås + sängkläderna + spjälskyddet.
    BF 10 september
  • EmmaKlemma

Ska dit på torsdag, hoppas på att hitta en massa bebissaker!!!

• Beach
    EmmaKlemma skrev 2007-08-20 08:54:16 följande:
    Ska dit på torsdag, hoppas på att hitta en massa bebissaker!!!
     Det gör du!! Garanterat!!   Det finns hur mycket som helst!!!
    BF 10 september
  • Hallongrottan

Beach, vad kostade babysittern?

• Hallongrottan

Vad kostar allt? kan ni ge mig exempel?

• Beach
    Hallongrottan skrev 2007-08-20 08:58:01 följande:
    Vad kostar allt? kan ni ge mig exempel?
     Babysitter 189:-
     Sängkläder 79:- (har jag för mig)
     Startset 89:-
     Babybok  16:-
     Blöjhink  49:-
    BF 10 september
  • Hallongrottan

Fasen vad billigt Läääängtar som en tok nu att åka dit!

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3