• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Jiie
    Realmilla skrev 2007-07-09 15:00:22 följande:
    Man blir så sugen på Ullared när man läser här inne om era fynd. själv får jag nog tyvärr vänta tills nästa vecka....
    Lyckost dig, vi ska inte åka förrens i mitten av september.... en EVIGHET Gråter
    Nygift och bullen är i v 19
  • kattengustav

Är det någon som vet om dom har blöjhink på gekås? En sån som paketerar en blöja i varje eller vad man kan säga. Så att det inte lucktar.

• 2007 Mamma
    kattengustav skrev 2007-07-10 08:07:05 följande:
    Är det någon som vet om dom har blöjhink på gekås? En sån som paketerar en blöja i varje eller vad man kan säga. Så att det inte lucktar.
    Nej det såg jag inte när jag var där iaf.
  • Pyret 78

kattengustav
    jag har inte sett ngn sån hink. vi köpte en sån på babyproffsen när jag väntade vårt första barn. vad som visade sig vara ett sånt där dyrt inköp man kunde klara sig utan. påsrefillerna är dyra och det går lika bra med en kasse i en vanlig papperskorg. bara att byta lite oftare. bajsblöjorna kan man lägga i hundbajspåsar.

• kattengustav

Pyret 78 skrev 2007-07-10 09:00:25 följande:

kattengustavjag har inte sett ngn sån hink. vi köpte en sån på babyproffsen när jag väntade vårt första barn. vad som visade sig vara ett sånt där dyrt inköp man kunde klara sig utan. påsrefillerna är dyra och det går lika bra med en kasse i en vanlig papperskorg. bara att byta lite oftare. bajsblöjorna kan man lägga i hundbajspåsar.
    Vad kostar refillen?
  • Micjah

Finns det hoppgunga eller lära gå stol där?

• Pyret 78

tror att jag betalade nästan 100 spänn för en refill. det var snart 7 år sedan

• Beach

Jag köpte en vanlig blöjhink på Gekås. Och billiga avfallspåsar som jag ska stänga in blöjorna i. Kör en snålvariant...

BF 10 september
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3