• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • kattengustav
    Anna2barn skrev 2007-07-05 22:48:37 följande:
    Maila till GeKås och fråga om babyskyddet? Om de är testade osv?
    Ja, jag har gjort det nu. Hoppas dom är ok för dom var ju inte speciellt dyra.

Någon som vet hur dom ser ut och kan förklara det?
  • Lindekull

Nu har jag lagt in bilder på några av inköpen från i tisdags (lära-gå-bil, leksaker och sulkyn).

Visst har det kommit in vinteroveraller och regnkläder! Köpte 2 olika regnklädersset à 189kr i storlek 80 och 90. Den ena är fodrad med fleece. Köpte även regnbyxor i galon med hängslor (69.95kr) och dagisvantar (29.95kr). Det fanns även overaller men kollade inte vad de kostade. Alla ytterkläder finns längs upp i vänstra hörnet vid barnkläderna.

• Realmilla
    Lindekull skrev 2007-07-05 23:04:17 följande:
    Nu har jag lagt in bilder på några av inköpen från i tisdags (lära-gå-bil, leksaker och sulkyn).Visst har det kommit in vinteroveraller och regnkläder! Köpte 2 olika regnklädersset à 189kr i storlek 80 och 90. Den ena är fodrad med fleece. Köpte även regnbyxor i galon med hängslor (69.95kr) och dagisvantar (29.95kr). Det fanns även overaller men kollade inte vad de kostade. Alla ytterkläder finns längs upp i vänstra hörnet vid barnkläderna.
    Vad kostade den leksaken med pop upp djur
  • 2007 Mamma
    kattengustav skrev 2007-07-05 23:12:22 följande:
    Någon som vet om dom har en sån barnstol som man hänger på matbordskanten nere i Ullared?
    Ja det finns, men jag vet tyvärr ej pris.
  • MissM3

Tjenixen alla glada i regnet.
    Jag undrar om någon vet om det finns leksaksdammsugare på gekås och vad dom kostar isånafall?

• kattengustav

Hej

Vad bra. Dom är så lätta att ta med sig om man ska åka någon stans. Ska kolla på det när jag åker ner i september.

Linda och Rasmus skrev 2007-07-06 08:49:44 följande:

Kattengustav: Ja, det finns för 129 kr! Har köpt en och är kanon nöjd!
  • Jiie
    Realmilla skrev 2007-07-05 22:18:50 följande:
    Babyskydd kallas bebisens första bilstol. inte så lätt att veta om man väntar första barnet
    Hade ni sagt typ rock-a-tot hade jag förstått
    Började skena iväg i fantasin ju hehe kanske va nåt skydd MOT bebisar till alla föräldrar hahaha *trött*
    Nygift och bullen är i v 18
  • Beach

Nån som har sett rosa Crocs-kopior för vuxna nånstans i Ullared?

BF 10 september
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3