Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Lena83
Jag har handlat tavellister i ek på GeKås. Mkt billigare än i möbelaffärer. Jag betalade max 100 kr för min. Skitsnygga.
så nu är det bilder i galleriet under ullared
leksaker och bebis tillbehör och liknande..
Tezzoalexx: jättefina grejer du köpt! får man fråga vad det på bilderna gick på? ska till ge-kås på tisdag!
tezzoalex - kikade in
Nån mer med bilder? (alltid kul)
Hej alla. Har planer på att åka till Ullared här i Juli, finns det mycket bebiskläder där och på barntallrikar mm är det bra priser?
Tack för alla svar!
Har en liten fråga till... Vet nån om dom har Singstar på GeKås??? Vad är priset i så fall?
Hej!
Ska leta upp kvitton och skriva upp en del av vad ja köpte och va de kostade här!
Återkommer med de imorgon.. måste sova strax!
sånt som fanns där men jag inte köpte och därför inte vet priser på allt. MEN billigare än i vanliga affärer såklart!
Fanns massor av fina babygym.
Det dyraste jag såg var med nalle puh och hans vänner och kostade ca 350 kr!
fäll till bebis för 225 kr
Sen fanns de bobby cars i rosa, blått och rött.
Bobby car till dockor i rött.
Jättefin vagga och spjälsäng till dockor.
Spjälsäng natur färgad lackad till bebis för ca 400 om ja minns rätt. Väldigt fin!
Mycket finare än Ikeas i naturfärg enligt mig.
sån där röd trä Spis för 200 kr! kostar väl 4-500 i affären.
rutchkana för ca 170 kr.
svart leksaks elgitarr för ca 50 kr.
ja det fanns hur mycket som helst... ![]()
Kul med shopping! Jag e sååå svis på alla er som varit där nyligen! Får vänta och se hur mycket pengar vi har kvar efter semestern!
För om det finns nåt klirr i kassa då så blir det shopping för mig med! Så länge får jag ju nöja mig med att vara här inne och kolla vad ni andra gjort för fynd!
Åh my goood va de rycker i min Ullareds-tarm nu ![]()