Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
fritidsavdelningen ligger nu mera på nedreplan samma som elektronik. barn avdelningen är först där bankläderna alltid varit sen hade dom utökat med mer babysaker och leksaker så dom områdena var större.
Jag köpte regnställ till lillan i stl 80 för 79,95 (fodrat) och 99kr för ofodrat i slt 90. dom finns i mitt galleri.
Frittepillan.
Fritidsavdelningen Vilken var det? Verktygen och sånt eller?
Då var man hemma efter två dagar på ullared!!!
Fick med massor av bra saker.. lägger upp bilder på en del av inköpen sen
Finns ju såå himla mycket och hade ja haft mer pengar os törre bil hade ja utan problm fått med mig mycket mer
Men känner mej helnöjd!
Nu dröjjer det nog tills nästa år innan vi åker dit igen.
Var där för en dryg månad sen för första ggn!
Ha en fortsatt trevlig helg alla ullaredare
!
Idag kom vi också hem från Ullared efter 2 dagars shopping
Dem hade hur mycket barngrejer som helst, om man jämför med förra gången jag var där.. Men hittade faktiskt inte så mycket kläder till lillan, typ jeans och någon cardiganliknande tröja.. Blev mest bodys och lite sommarkläder..
mina bilder var för stora för att ladda upp.. orkar inte sätta mig med förminskning idag.. men imorgon ska jag försöka få tid till det!
Så håll ut kära shoppare ![]()
Har nån sett om det finns tavellister i ek där ???
vet ngn vad madrasserna till spjälsängen kostar och vad det är för mått??
Lena83: Jag var där torsd- lörd. Såg att det fanns tavellister i ek.
MamaN: Det fanns dåligt med duplo. Jag hade oxå velat ha brandstationen. En av dagarna fanns det ingenting... Sedan fanns det en hink, men det var inget för mig. Fanns dåligt med lego oxå. Fanns bara för äldre barn; typ robotar och sånt.
Håller med Ercki om att det var dåligt med duplo. Fanns inget när vi var där i onsdags.
Blev besviken på det. Vi har åkt ca. 100 mil enkel väg för att shoppa på Ge-kås och kommer hem uten Duplo
Hittade förstås en hel del annat, men var jättesugen på duplo.
Detta var andra gången jag var dit, förra var för 12-13 år sedan, så det har blivit mycket större och man slapp köa in som sist. Önskar jag bodde lite närmare, dröjer nog några år innan jag åker igen. Fast jag skulle gärna vilja åka snart igen. Jättekul affär. Hann inte ens se allt på en dag, visseligen gick vi ut och åt lite och sövde ner sonen och sen fortsatte vi shoppa några timmar till. Men en dag var väl lite. Hade vissligen inte råd med mer, men......
Kul var det!