• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Jiie
    MamaN skrev 2007-07-06 12:21:32 följande:
    angående hur mycket pengar man gör av med när man åker dit - hörde en gång en kvinna säga att man får räknamed 1000 kr per person och timme och det brukar stämma för oss när vi är där :)ni som nyss varit där - fanns det något lego (DUPLO) där nu? de har det ibland, inte alltid.
    Japp finns Lego!
    Nygift och bullen är i v 18
  • tänkande

Drar dit på tisdag och längtar efter att ¨få se nya barnavdelningen. Men menar ni att den är på nedre plan nu eller på gatuplan närmre damavd??

Vet nån vad regnställ kostar för barn där?
    Har dom bra sortiment på vindjackor till dam just nu?

• MamaN

vad fanns det just nu i duplo, då? vet du det, jie?

• Beach
    tänkande skrev 2007-07-06 12:27:54 följande:
    Drar dit på tisdag och längtar efter att ¨få se nya barnavdelningen. Men menar ni att den är på nedre plan nu eller på gatuplan närmre damavd??Vet nån vad regnställ kostar för barn där?Har dom bra sortiment på vindjackor till dam just nu?
     På gatuplan, närmare dam & fritidsavdelning. Det är mycket större nu, & lättare att hitta sakerna tycker jag.
    BF 10 september
  • Jiie
    MamaN skrev 2007-07-06 12:34:50 följande:
    Ingen aning, sorry!
    Vet bara att de finns Lego... sen räcker inte minnet längre *s*
    Nygift och bullen är i v 18
  • MamaN

ok.. tack ändå. får se sen när jag kommer dit, om det finns något då. vill ha dockhuset, stora bondgården och brandstationen till sonen.

• 2007 Mamma
    MamaN skrev 2007-07-06 12:34:50 följande:
    Jag såg iaf att de hade nån hink med Dupo...
  • 2007 Mamma
    tänkande skrev 2007-07-06 12:27:54 följande:
    Drar dit på tisdag och längtar efter att ¨få se nya barnavdelningen. Men menar ni att den är på nedre plan nu eller på gatuplan närmre damavd??Vet nån vad regnställ kostar för barn där?Har dom bra sortiment på vindjackor till dam just nu?
    Vet inte vilken strlk du menar men jag köpte iaf regnställ i "gummi-liknande matrial i strl 120 förra veckan för 139kr.
  • MamaN

2007 Mamma skrev 2007-07-06 12:45:06 följande:

Jag såg iaf att de hade nån hink med Dupo...
    Ja, det är ju också intressant för oss. Mycket Duplolek i den här lilla familjen är det just nu. Det och böcker är det som går hem allra bäst just nu.
  • Realmilla

Kan tänka mig att de som har långt att åka o de som bara är på Ullared 1-2 ggr per år brukar göra av med mer pengar. än för oss som kan åka lite oftare.
    Jag gör av med 2000-4000 beroende på hur längesen jag var där tex.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3