• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Droppen
    BeaverGiirl skrev 2007-07-23 21:42:59 följande:
    nu har jag lagt in lite bilder i mitt galleri på mina fynd från Gekås kom in och glo bara.
    Vad kostade vinter jackan och byxorna??
  • Droppen
    BeaverGiirl skrev 2007-07-23 21:49:53 följande:
    de kostade 249 kr
    Va bra. Det får bli ett sånt sett till tösen..
  • zezziz

Mit tips är att åka så tidigt som möjligt. Helst ska du vara där redan kl 7.00 när de öppnar för att få en parkeringsplats.
    Men lycka till!1

• Susiepie

Jag ska nog dit och aspana under min semestervecka i varberg... Då är det nog mkt folk där det är i början av augusti runt den 9 augusti :) Se om jag får trängas ! :)

Familjen Lundström-Pettersson : Susie, Stoffe och Makke KÄRLEK
  • Du och Jag ver2

De öppnar inte förrens 8:00 på vardagar (7:oo på lördagar). Var där i fredags. Stod på parkeringen 7:15 - vi å 20 bilar till! Sen fylldes det på ganska fort! men fanns fortfarande platser kvar runt åtta då vi traskade iväg. (ser ingen vits att gå å ställa sig i kön innan åtta, väntar man till 5-10 över så e dte ju bara knalla rakt in!).
    Men nu så har ju löningen varit också, så då e det nog mera folk!

Annars så e ett bra tips, om man kommer dit kvällen före. Att ta en "förshopping" då. Det gjorde vi, anlände strax före 18, så vi hann shoppa i två timmar! Å d e det inte lika mycket folk vid kläderna!

zezziz skrev 2007-07-23 21:58:55 följande:
    Mit tips är att åka så tidigt som möjligt. Helst ska du vara där redan kl 7.00 när de öppnar för att få en parkeringsplats. Men lycka till!1
  • Strumpan 78

Ni vana vana ullareds besökare; vilken veckodag är bäst att åka på om man ska dit? Om det finns någon som är bättre än någon annan... Tänkte åka dit v 32, då borde väl det ha lugnat ner sig efter semestrarna?

• 3 underverk

Hade tänkt åka dit den 2 aug, men det kanske inte är lönt om det är så mkt folk.
    vi brukar köra hemifrån vid 7 så vi är där vid 9- 10 tiden.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3