Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! ![]()
de kostade 249 kr
Mit tips är att åka så tidigt som möjligt. Helst ska du vara där redan kl 7.00 när de öppnar för att få en parkeringsplats.
Men lycka till!1
Beaver... Tackar för titten... ![]()
Jag ska nog dit och aspana under min semestervecka i varberg... Då är det nog mkt folk där det är i början av augusti runt den 9 augusti :) Se om jag får trängas ! :)
De öppnar inte förrens 8:00 på vardagar (7:oo på lördagar). Var där i fredags. Stod på parkeringen 7:15 - vi å 20 bilar till! Sen fylldes det på ganska fort! men fanns fortfarande platser kvar runt åtta då vi traskade iväg. (ser ingen vits att gå å ställa sig i kön innan åtta, väntar man till 5-10 över så e dte ju bara knalla rakt in!).
Men nu så har ju löningen varit också, så då e det nog mera folk!
Annars så e ett bra tips, om man kommer dit kvällen före. Att ta en "förshopping" då. Det gjorde vi, anlände strax före 18, så vi hann shoppa i två timmar! Å d e det inte lika mycket folk vid kläderna!
Ni vana vana ullareds besökare; vilken veckodag är bäst att åka på om man ska dit? Om det finns någon som är bättre än någon annan... Tänkte åka dit v 32, då borde väl det ha lugnat ner sig efter semestrarna?
Nej, fel vecka, vecka 34 tänkte vi åka dit.
Hade tänkt åka dit den 2 aug, men det kanske inte är lönt om det är så mkt folk.
vi brukar köra hemifrån vid 7 så vi är där vid 9- 10 tiden.