• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Morty

3 underverk skrev 2007-07-22 12:42:04 följande:

HejTill er som precis varit i Ullared, har höst och vinterkläder o julsaker kommit in???Ska åka dit i början på aug, brukar alltid åka i oktober, men har släktingar på besök från utlandet som aldrig varit där så jag tänkte vissa dem mitt shoppingparadis.Och hur ser det ut på leksaksfronten???Tack på förhand
    Var på Ge-kås i fredags och såg faktiskt en som höll på att sätta fram vita proslinstomtar. Så det är väl på 'g' antar jag.

Som Veratyra skrev så har vinteroveraller och vinterjackor kommit in till barn. Fanns även vinterjackor bland dam. Herr kollade jag inte på.

Lite svårt att svara ang. leksakerna eftersom jag inte vet vad du är på jakt efter. Men i det stora hela så tyckte jag att det fanns gott om leksaker ycker jag. Tyckte det kändes som att den avdelningen också blivit större. Eller jag har fel kanske? Men mycket spel och pussel. Dockor & Barbie dockor, utklädningskläder (prinsess & Pippi), lego & duplo ja för att nämna något av det jag såg. Men det ändras ju säkert snabbt. Vi fick fixat barnen julklappar iaf.
  • Tant Grön

Tillbaka från Ullared
    Det var jättekul och jag gjorde av med alldeles för mycket pengar.

Har lagt upp bilder på en vinteroverall jag köpte, en höst/vinter jacka samt mössa och vantar då det är många som frågar om de har kommit in samt hur de ser ut.

• Yosa

Tant Grön:
    Vad kostade vinteroverallen? Var den på avdelningen för barn runt storlek 98-104? eller vilken storlek var det?

• Veratyra

Jag köpte en overall i strl 110 för 269:-.

• Yosa

Veratyra:
    Tack för ditt svar! Måste passa på att fråga hur gammal ditt barn är nu, som ska ha overallen 110 i vinter?

Min Elin blev 2 år i mars och hon är något över medel i storlek. Hon hade 90 på sin overall nu i vintras (köpt på Karlsson som är "släkt" med GeKås). Tror du att jag ska köpa 100 eller 110 till nästa vinter?

• Amanda

Hemma igen efter bla en tur till GeKå´s (var där i tisdags med Tant Grön ).

Köpte mest grejor till mig själv (tröjor, skjortor, jeans, kappa, underkläder mm).

Men köpte även en resesäng, strumpor, haklappar till barnen.

Bilder på en del saker finns i mitt galleri

• Tant Grön

Overallen jag köpte är i stl 100 och min son fyller 2 år i september. Den är lite stor nu men jag tror den kommer passa jättebra i vinter så 110 kanske blir bäst för din dotter? Den kostade precis som Veratyra skrev 269:-

Yosa skrev 2007-07-22 20:00:30 följande:
    Veratyra:Tack för ditt svar! Måste passa på att fråga hur gammal ditt barn är nu, som ska ha overallen 110 i vinter?Min Elin blev 2 år i mars och hon är något över medel i storlek. Hon hade 90 på sin overall nu i vintras (köpt på Karlsson som är "släkt" med GeKås). Tror du att jag ska köpa 100 eller 110 till nästa vinter?
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3