• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Realmilla

Ang Astrid Lindgren filmer..så kostar de 129 kr st...Pippi tv serien kostar 99 kr st
    sen finns det boxar. Bla Saltkråkan 4 filmer (filmerna) 299 kr  Emil 3 filmer 279 kr
    Pippi 2 filmer (filmerna) 199 kr och andra också typ Lotta på bråkmakargatan va också i box om jag inte minns helt fel.

• blivande fsk lärare

MINILITEN: var där för en vecka sen och då hade det fått alla vinterkläder..

• Hannajo

Ska till Ullared nån lördag i september, nån som har nån koll på om det brukar vara mycket folk där då? Någon som vet vad vinteroveraller i strl 98/104 kostar? Finns det fleecefodrade regnställ? Pris? Har ni sett om de har kaplastavar?

• molnen

jag köpte ett fleecefodrat regnställ för 189kr,bild finns i mitt galleri

• Jiie
    Hannajo skrev 2007-07-26 11:10:19 följande:
    Ska till Ullared nån lördag i september, nån som har nån koll på om det brukar vara mycket folk där då? Någon som vet vad vinteroveraller i strl 98/104 kostar? Finns det fleecefodrade regnställ? Pris? Har ni sett om de har kaplastavar?
    Alltid folk på lördagar men vi brukar åka senare på dagen istället.
    Väntar Luciabebis
  • miniliten
    Hannajo skrev 2007-07-26 11:10:19 följande:
    jag har tidigare köpt en vinteroveall..... jättebra material, vattenavvisande o ja kanon dotter hade den hela vintern, den kostade 249:- finns för 149-198 me, hade  även en sån som reserv.

fleecefodrat regnställ finns o min mamma köpte till oss till dottern i stl 86/92 tror jag det va o det kosta bara 98, men finns visst från 98-198 typ.

o ja kaplastavar har dom dom flesta ggr vi varit nere där.
    det ä ju lite olika från gång till gång......så ä det med ullared =)

oh vad jag längtar ner nu då. tack för svaret: blivande fsk lärare
  • Noisy

Hej på er alla shoppingfantaster!

Vilken tid tror ni man ska vara där på Lördag?
    Jie: Vilken tid brukar ni vara där?

Är det nån som vet om glasögonaffären brevid är något att ha?

• hib58

Hej. Det finns två glasögonaffärer.
    En som man finns i källaren på huset som innehåller en bilfirma
    den andra ligger i huset bredvid mot Varbergshållet men på 1:a våning.
    Konstigt förklarar . Men hittar du dena ena kolla runt nästa hus så hittar du den andra.
    Vet inte hur de fungerar eller vad de har för personal.

• Strumpan 78

Någon som vet om det finns mycket hundsaker på gekås? Så som koppel, halsband, fällar, tuggsaker, leksaker mm?

Såg i tråden att det även finns spjälsäng, någon som har bild, eller vet vad de kostar?

Jag håller på att skriva inköpslista, det blev främst saker till babyn som jag ska titta efter.

• sara lois

Spjälsängen kostar 420kr. Jag har bilder, men har inte lagt upp dem ännu. Om du vill se dem så skriv nåt i min gästbok så hör jag av mig när jag lagt in dem!

Noisy:
    En kompis till mig köpte DKNY-brillor där till bra pris. Hoppas du kan fynda du med!

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3