• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • 9Kärleken6

Va så lite... vet själv hur vilsen man va! Räcka ut tungan Har en vän som också följt den och blev nöjd.

Kom på en sak till som finns på GeKås: Nagelvårdset. Fil, sax och knipsare för typ 12:-

• sara lois

Det är rätt skönt att få råd av andra än sin egen mamma. Hon är helt hysterisk nu. Frågar folk om de vill låna ut sins skötbord och sälja sina vagnar till mig! Haha! första barnbarnet =)

• hella23

Någon som vet om gekås har dockvagnar?
    Är ute efter en lite robustare modell

• Micjah

Jag såg inga madrasser till barnvagn när jag va där för 2 veckor sen.

• Znuttan6
    babygym har dem det? Och isånnfall hurdanna då?
  • 9Kärleken6

Har inte heller sett madrasser till barnvagnar men har heller aldrig varit ute efter det. Kan man inte köpa skumgummi någon annanstans och skära ut?

Znuttan6: De har babygym vet jag men vet inte mkt mer. Tror de både har hårda och mjuka.

• 3 underverk

Hej
    Till er som precis varit i Ullared, har höst och vinterkläder o julsaker kommit in???
    Ska åka dit i början på aug, brukar alltid åka i oktober, men har släktingar på besök från utlandet som aldrig varit där så jag tänkte vissa dem mitt shoppingparadis.
    Och hur ser det ut på leksaksfronten???
    Tack på förhand

• Veratyra

Var på gekås i onsdags. Babygym fanns i flera olika varianeter. Ett hårt för 79 upp till det dyraste ett Nalle Puh, som kostade runt 300.

Barnvagnsmadrasser fanns inte.

Julsaker såg jag inga.

Overaller till barnen har kommit.

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3