• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • 9Kärleken6

Yosa; Vet att de har startkit i typ bech (stavas?) ca 6 plagg eller nåt för 129:- Det använde vi jättemkt när vår tjej va liten. Jättebra och passar båda könen.

• Yosa

9kärleken6:
    Vad är bech? Jag vill inte ha med omlott-tröjor med knytband för de iddes ja aldrig använda förra gången *krångligt*

• Mistoffelees

Vilka har ny upplagda bilder på era bebissaker? Tänkte åka dit i höst bor i göteborg, så det är nära, väntar barn i slutet på januari, så skall dit och handla massa bebsgrejer, inte så mycket kläder, utan mer andra bebissaker.

• MamaKajsa
    Yosa skrev 2007-07-26 20:56:09 följande:
    9kärleken6:Vad är bech? Jag vill inte ha med omlott-tröjor med knytband för de iddes ja aldrig använda förra gången *krångligt*
    hehe,,,,tror hon menar beige....
  • NoelochJack

Var där idag, jag tyckte att det var ganska ont om könsneutrala kläder (mycket rosa och ljusblått). Men det finns helt klart om man letar lite

• mays

någon som vet hur nära gekås ligger campingen? är det bara att knalla imellan?

• kattengustav

Om man inte handlar jättemycket så går det att gå mellan, men man kan ju ta med vagnen också. Tror det finns gångbana, men är inte säker. Dom har ju byggt om en hel del där åt.

mays skrev 2007-07-26 21:55:29 följande:
    någon som vet hur nära gekås ligger campingen? är det bara att knalla imellan?
  • 9Kärleken6
    MamaKajsa skrev 2007-07-26 21:05:41 följande:
    hehe,,,,tror hon menar beige....
    Generad mmm va de jag menade... Räcka ut tungan
Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3