• 9Kärleken6

Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3

Här fortsätter vi babbla om vårt älskade GeKås i Ullared! Skrattande

.?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3
  • Pyret 78

noisy:
    är det glasögonfabriken du menar. då kan du gå in på deras hemsida och boka en tid innan du åker. www.glasogonfabriken.se jag har tänkt mig ett besök hos dem nästa gång jag åker till ullared.

• Strumpan 78

Pyret 78 skrev 2007-07-27 07:58:11 följande:

noisy:är det glasögonfabriken du menar. då kan du gå in på deras hemsida och boka en tid innan du åker. www.glasogonfabriken.se jag har tänkt mig ett besök hos dem nästa gång jag åker till ullared.
    Var inne och tittade på den sidan! Gisses vad billigt! Helt klart värt ett besök! Ett par glasögon med antireflexbehandling inkl bågar och fodral och synundersökning= 1000 kr!
    Ska se om jag kan få en tid när vi ska dit, både jag och sambon behöver nya glasögon!
  • Emeliee

Hej! Orkar inte läsa igenom hela långa tråden.
    Undrar om någon vet om det finns lära-gå-vagn i Ullared?
    Tänkte åka dit om ett par veckor nämligen...

♥ Milton ♥ 061205
  • 9Kärleken6
    Emeliee skrev 2007-07-27 10:02:03 följande:
    Hej! Orkar inte läsa igenom hela långa tråden. Undrar om någon vet om det finns lära-gå-vagn i Ullared?Tänkte åka dit om ett par veckor nämligen...
    Japp de har lära-gå-vagn där, kommer ej ihåg priset, och en lära-gå-bil som barnet både kan åka på och hålla i och gå med. Den kostade 79:-, vi köpte en sån som vår dotter ska få i 1-års present. Så än har jag ingen erfarenhet av den
    .?:*¨¨*:?.Ninas mamma.?:*¨¨*:?.
  • Jiie
    kattengustav skrev 2007-07-27 06:07:08 följande:
    Vad kostar en madrass till en spjälsäng där nere?
    Det ska finnas men kan inte för mitt liv komma ihåg vad det kostar! Men det kostar 99 på Jysk så mer ska man inte betala!
    Väntar Luciabebis
  • Coca cola light

Är det någon som har varit där i dagarna och sett om de säljer någon rejälare paraplusulky där? Eller möjligtvis en liknande bmxsulky?

• Emma3
    Emma3 skrev 2007-07-26 18:47:44 följande:
    Hej!Tänkte höra med er om det har något på ge-kås som är som bumbo stolen?
    Frågar igen!

Tänkte även höra om det har hoppgunga där? Är den bra?
    Mamma till underbara Leo 070320
  • frittepillan
    Emma3 skrev 2007-07-27 10:18:13 följande:
    Frågar igen!Tänkte även höra om det har hoppgunga där? Är den bra?
    Japp dom har hopp gunga kostade 129 när jag köpte till en kompis och den har funkat kanon!
  • lenlag

Hej alla!
    Är man en fullständigt komplett idiot om man åker ner till Gekås så man är där vid 17 tiden i eftermiddag eller tror ni att det är relativt lugnt då?

• zezziz

jag tror det kan vara rätt lugn då faktiskt. De säger att fredagars eftermiddagarna är lugna, så du gör säkert rätt.
    Lycka till!!

Svar på tråden Ullaredstråden forts från"nya Ullaredstråden volym 3