• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • CB72

RD- Du kan omöjligt ha sett mig ,,
    Jag *visssslar*,,,,

• JsN

Flyttar ISoldes dumma inlägg en sida så att sidan ser riktig ut igen

• My 2

Tack JsN

FiaFlopp: Har skrivit i tråden.

• Fiaflopp

MuminMy: TACK...TS är jätteledsen...

• Isolde

What's wrong med mitt inlägg? Något konstigt, webbläsarberoende?

• Isolde

Oj! I Netscape ser det ok ut, även i min IE (var ju tvungen att kolla!). Straaaange!

• JsN

Du använder ju såndaär äckeldator där man slänger disketten i papperskorgen för att få ut den... (Gör man det fortfarande?)

• Isolde

Det finns ingen diskettstation på såna här fiiina kåmpjuters. Men i stället kan man slänga cd- och dvd-symbolerna i papperskorgen när man vill mata ut dem. Om man tycker det är frånstötande kan man trycka på en knapp på tangentbordet också.

Svar på tråden Moderatortråden