• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • JsN

Men VARFÖR i papperskorgen? JAg tycker det känns som om man raderar allt på dem då! *ler* (Detta har alltid varit mitt största motstånd mot Mac)

• My 2

Jag vägrar jobba med en dator som har en mus med bara en knapp   Det är emot mina princiiiiiper *asg*

• Isolde

Tja, inte faaan vet jag! Jag bara använder den, har inte utvecklat denna eminenta mojäng. Och några musknappar saknar jag inte – vad sjutton ska man med två till när man kan göra allt med en enda?

Är vi väldigt OT eller vad?

• Du är för liten

*kommer in o antar att hon är i fel tråd o går ut igen* Så OT är ni

• kvabbso

Fjöken, fjöken! Isolde SVÄRDE! Säg åt hon!

• My 2

*rotfl*

Nu måste jag gå hem innan jag garvar ihjäl mig er!

• Fiaflopp

www.familjeliv.se/Forum-4-47/m2001978.html
    JAg fick en varning för att jag skrivit i denna tråd i morse,det enda jag skrev var att jag hoppades att barnet mådde bra!
    Det varningen handlade om var för att jag skrivit i en tråd som skulle vara avstängd vilket den moderator som skrivit i tråden INTE sa i sitt sista inlägg...det enda hon skrev var att vi inte fick spekulera då ärendet nu var hos redaktionen...är det då rättvist att jag får en varning för att jag skrev?
    Jag spekulerade INTE med att hoppas att barnet mår bra,eller hur? Och det står INGET m att tråden är STÄNGD!

• Glass

överklaga fiaflopp så tar Patrik ställning till det. Moderatorerna kan inte göra något åt det nu när det är behandlat

• Fiaflopp

Orkar inte hålla på...vad är egentligen en mildare form av varning?
    Blir jag avstängd då kommer jag att överklaga...

• Bebis

Om jag får komma med ett litet förslag till moderatorena.

När ni vill att en tråd ska lämnas ifred skriv då inte att det inte är tillåtet med spekulationer, utan skriv att tråden "är avstängd" tills ni fått besked från Patrik.

Har sett flera som Fiaflopp som trott att man får skriva allmänt i trådarna när ni skriver att spekulationer är förbjudna...

Liten tanke bara...

Svar på tråden Moderatortråden