• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • giz

va? nähääää om jag slår i skallen så kan jag bli normal.....*därför som jag alltid har en stor hjälm på skallen *

• My 2

*kastar en stor silverfärgad kotte på giz och räcker ut tungan*

Iors syster: "i onödan" menar jag att det tar MINDRE tid för oss om de anmäls och vi tar en titt än om vi får förfrågningar här, i gästböcker, inbox osv... Grunden till ett trevligt forum är att reglerna följs och följs inte reglerna gör man något åt det!

Så ser ni regelbrott - anmäl dem - och hjälp på så sätt oss moderatorer göra ett bra och rättvist jobb!

Kram alla!
    /M(y)oderator 

• giz

annser faktiskt att moderatorerna ska ha rätt att ge varningar/tillsägelser för gb inlägg oxå........och även kunna ta bort sånna...

• My 2

giz: Vet att redax arbetar med en "anmälningsfunktion" för inboxen och gästböckerna men har inte en aning när den kan tänkas komma, Patrik nämnde det nån gång (i en tråd??). Bara det skulle ju underlätta så man slapp ta skärmdumpar och maila och krångla....
    /my

• My 2
    Information:

Tråden "Ibland vill jag bara göra värsta påhoppet!!!! " har tagits bort då det trots upprepade tillsägelser från moderatorn var fullt möjligt att identfiera de "påhoppade" personerna i tråden.

/Moderator
  • calcioaddict

Det var ju faktiskt lite käckt att få den infon här innan trådarna om detta börjar dyka upp! Tack Mumin My! Jag hade iofs inte märkt att den var borta.

• giz

arghhhh *kastar kottar på my* min favo tråd ju... *lägger mej å gråter hejdlöst*

Svar på tråden Moderatortråden