• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Roisin Dubh

Ha ha "MonsterMaggi"? Ska jag anmäla som påhopp?

• CB72

Hej rusar in en snabbsväng för att kolla läget

Ser att trollet har fått lite färg i håret.. Har hon varit till frissan????

• giz

jepp var hos bebis å fick en total make over

• Luvansmamma

Varför avstängt annonymitet på grund av att jag skrev en låt i känsligarummet?

• CB72

Hmmm, bebis- är du frissa eller??

giz- Det där var snyggare,,

• giz

luvansmamma: man får endast vara anonym om man skriver ngt personligt. en låt räknas inte som personligt.......men se det från den ljusa sidan det är bara en vecka

• MosterMaggi

>Roisin: det är coolt. Jag gillar det skarpt!

• My 2

luvansmamma: Vi kan inte kommentera enskilda fall. Men läs gärna forumpolicyn om när man får lov att vara anonym och om du fortfarande tycker du blivit felaktigt behandlad överklagar du till redaktionen. För information om hur det går till, läs under "upprätthållningen" i menyn till vänster.
    /Moderator

• pilla21

Hej! Måste bara få fråga en sak.
    Har hittat en här på fl som är en "fejkmamma"
    Hon har blivit avslöjad på andra siter som jag håller till på o hittade henne även här nu,
    Hur gör jag då om jag vill "anmäla det?

• My 2

pilla21: du skriver privat till en moderator och / eller via mail till redaktionen: info@familjeliv.se Det räcker om du skickar till en moderator så meddelar vi varandra.
    /Moderator

Svar på tråden Moderatortråden