• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • felicia6

Bebis, haha, det läste jag aldrig.. kollade bara efter inlägget du sa om
    men eftersom det stod spekulationer i snuttans inlägg så tolkade jag det som att man fick skriva o fråga hur det gick, men inte spekulera mer

• Bebis

Mhhh så tolkade jag o många andra det oxå men ALLA inlägg plockades bort.

• felicia6

Jo, jag märkte oxå att alla inlägg plockades bort, och då tycker jag oxå att moderatorerna måste ha lite mer kontakt med varann om vad som gäller.. speciellt då en moderator tagit ett beslut, så kan nästa prata med den första om hur det ska va i den tråden..

• Sarasnaran

Supermärkligt måste jag säga..

Och jag kan intyga att ingen av dom andra moddisarna kommer fatta detta heller då vi pratat om detta förr.

Har INGEN aning om varför dom försvunnit.

Däremot var min poäng i inlägget att spekulationerna som då framfördes vänligt men bestämt undanbedes.

• CB72

vesslor???Har du hört på den gizzzzzzzzzzzzzzzz???
    Dom delar ut pussar också,,bäst att dra vidare nu,,*pekar åt trådarna*

• Bebis

Jodå det var en av er som plockade bort alla inlägg
    sen diskuterade vi den här o en annan tråd att ni måste skriva tydligare att man inte fick skriva alls i trådarna.

• ming

Jo, det är faktiskt som Bebis säger.
    Tidigare när den tråden var lite mer aktuell fick jag ett inlägg bortplockat därför att moderatorerna ville att det skulle vara TS som var nästa som skrev (för att förhindra troll-spek.).

• ming

Kopia:

Ärende: 5401
    För din info har inlägget som du postade under rubriken "*Min man är borta!!
    Jag kom hem från en kompis" plockats bort då vi gärna ser att TS är nästa person som skriver i tråden, detta för att undvika fortsatta spekulationer, hoppas på förståelse för åtgärden.
    /Moderator

"Oj, lever denna tråden fortfarande?

*Undrar också om TS och mannen har kommit fram till någonting*"

För mer information om upprätthållningen, hur du överklagar och varför du fått detta beslut, se denna sida:
    www.familjeliv.se/Forum/uppratthallningen.php

• Sarasnaran

Ja mycket mysko som sagt..

Detta har jag inte hört alls.

*blänger på mina kollegor*

• Bebis

MuminMy Ej inloggad
    Moderator Mån 11 apr - NR: 2682735
    Anmäl

Okej. Finns ingen anledning att skriva i tråden. Jag är den som tog inläggen idag, men notera helt utan tillsägelser eller varningar. Vi låter den vara nu, det blir bäst så. Ok? Tycker ni det behövs kan jag skriva ett meddelande till efter SnutteNuttans men.. jaja.
    /my
    från sidan 104

Svar på tråden Moderatortråden