• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Bebis

Men SnutteNuttan man fick ju inte skriva i den tråden alls!!! Var det inte till o med du som sa det???
    Den diskuterades ju hör i moderatortråden för inte allt för länge sen.

• Bebis

På sidan 102 i denna tråd diskuteras "min man e borta" o där har ni moderatorer sagt att man inte får skriva. Dags o prata ihop er om det här nu.

• Sarasnaran

Hmm..

Njae.... Om vi inte ville att dom skulle skriva i den så skulle den tagits bort. På momangen.

• Bebis

Förlåt SnutteNuttan det kanske inte var du som sa det men det e du som skrivit stoppinlägget i tråden. *kramar lite så inte snuttenuttan ska bli ledsen*

• Bebis

Tycker snuttenuttan ska titta på sidan 102. där fick en medlem en tillsägelse för att hon skrivit i tråden efter dig.

• felicia6

Bebis, om du läser det stoppet i den aktuella tråden, så står det att man inte får spekulera. Det står inget om att man är förbjuden att skriva i den

• Bebis

Jag vet det Felica men en tjej som skrev, hur går det o lycka till blev tillsagd sist tråden var uppe på tapeten.

• felicia6

Ja, jag läste på sidan 102 (som nu är på sid 103) och där var det muminmy som har börjat ta bort inläggen därifrån.
    Miss mellan moderaterna vad som gäller där?

• Bebis

Var även en diskussion strax efteråt om att moderatorerna måste uttrycka sig bättre så man förstod det om nån mer än jag kom ihåg det

• Bebis

Jopp verkar som en miss. tycker det var bra som det var. låt nästa person o skriva i tråden vara TS själv om hon kommer tebax annars låt den vara.

Svar på tråden Moderatortråden