• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • pilla21

MuminMy:

har mailat till dig nu!

• Kajsan

MuminMy

Erkänn att du bara är nyfiken, och därför tycker att man ska kontakta er
    Ni kan ju ändå inte göra något åt ett troll, det kan ju bara red

Själv ska jag dock berätta för er om min misstänkta är ett troll eller ej så fort sökfunktionen kommer igång

• ming

Kajsan jag vill också veta ju! Sök vänner har ju kommit igång!

• ming

Ja, just det! Jag har en fråga till er moderatorer också!
    För ett tag sen läste jag att om man surfar omkring som okänd och sedan loggar in, så registreras man inte i databasen och besöksloggar osv...
    Gäller det tvärtom också då? Alltså att om man loggar omkring och sedan surfar runt, och sen när man loggar ut och fortsätter surfa, står man med i besöksloggarna med sitt nick då?

Var det nån som förstod vad jag menade?

• Bebis

Ming, jag förstod precis... är det så!?

Jo men visst jag kidnappade trollet o höll fast henne o hällde en hink färg över skallen på henne

(Såg trollet de andra bilderna eller dog hennes internet innan dess??)

• My 2

Kajsan: Nu fick du mig Nä, skämt åsidor brukar vi undersöka trollmisstankarna lite extra, ta skärmdumpar från krypin och trådar (om trollet skulle försöka fly) och sammanställa ett snyggt dokument till Patrik

Ming: Kan jag inte tänka mig Är du utloggad så är du (efter 2 minuter eller nåt när servern släppt din "tråd") då står du som okänd... det du skrev om att man inte syns med sitt nick om man är reggad som okänd i loggen gäller ju bara om man direkt efter loggar in...

• MosterMaggi

MuminMy: brev i din låda.

• Bebis

Eftersom det här är den enda tråd jag vet att Patrik läser i skulle jag vilja veta hur det går med uppgraderingarna av galleriorna?! När får alla änglar visas upp igen?! Flera medlemmar har stuckit härifrån idag enbart för att deras barn inte får visas upp o anses stötande.

Svar på tråden Moderatortråden