• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • giz

*skuttar in å kollar om ngn moderator är online.......näää tror det är lungt*

*sjunger för full hals: här kommer lilla trollet håhåjaja......bärandes på en kotte håhåjajaaaaaaaaaaa*

• giz

asg jag gjorde anmällan 6060 *dansar stolt på bordet*

• giz

åååå fick inlägg 1414 här oxå

• MosterMaggi

Har en fråga. Kanske är den redan besvarad. Men det är så väldigt många kottar härinne så jag vet inte var jag ska leta.

Jag tänkte söka en vän. Men det står bara: "Parse error: parse error, unexpected T_ELSE in /mnt/familjeliv/www/Hemsidor/sok_krypin.php on line 437" är detta något som är felanmält, eller är det okänt för "verksledningen"?

• Bebis

MonsterMaggi det är så för alla, tror Patrik håller på o uppdaterar det tillsammans med den vanliga sökfunktionen.

• My 2

MonsterMaggi: Det är anmält till Patrik Han tjuvläser nämligen denna tråd  så om han hittar nåt vettigt mellan kottarna så vet han *asg*

Moderatorerna efterlyser dock lite bättre info från redax i denna fråga då många trådar skapas kring detta... och vi moderatorer får x antal förfrågningar i våra gästböcker ang. detta... Så om vi kunde få be "bossen" att skriva en utförligare text under "sökfunktionen" - gärna med prel. driftstart av nya funktionen och ett annat felmeddelande på "sök vänner" skulle vi vara jättetacksamma...

*tittar på bossen med bedjande rådjursögon*

• MosterMaggi

Tack för svar, kära moderatorer.

• My 2
    Tack Patrik    

(pst! sök vänner fungerar igen)
Svar på tråden Moderatortråden