• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • JsN

FAst jag har precis drabbats av att liknande inlägg från samma tråd har friats då jag valt en hårdare variant (de inlägg jag tyckte var värre) medans de där jag valt den mildare fälldes... Det var därför jag undrar.

• Venus

JsN Tycker du att det blivit fel, antingen anmäler du inlägget igen, det som finns kvar och ser om du får en annan variant på det
    Eller så överklagar du till Patrik, men det tar ju sin lilla tid så jag vet inte om det är värt det...

• JsN

V, jag bestämde mig för att jag inte orkade det

• My 2

"Hellre fria än fälla" gör ju också att en annan moderator faktiskt kan ta ett nytt beslut, eftersom inlägget finns kvar och kan anmälas igen... ett borttaget inlägg är ju borta, så tvekar vi, friar vi, skulle det anmälas igen ser vi vem som friade förra gången och med vilken motivering och så kan vi ta en ny diskussion.

Det är väldigt sällan vi fäller med "varning" - de allra flesta får bara en "tillsägelse".

/Moderator

• giz

förutom jag som får varningar nästa gång kan jag nöja mej med en tillsägning ni behöver inte slösa på mer varningar på mej vill ju inte att alla andra ska bli utan

• My 2

eh? Giz? Jag har inte delat ut några varningar idag... vad GJORDE du då? Du vet ju att bossen blir sur om du kastar kottar på honom, vi har ju sagt att du ska låta bli det!

• giz

hahaha noppe har hållt mej i skinnet räcker med dom jag har i inboxen sen förut......men hmm det är många nog det

hahaha ja den bossen han är inte att leka med...... han kanse är allergisk mot kottar *tänkte jag inte på*

kanse ska kasta ngt mera allergi vänligt på honom

*tänker*

kladdkaka med grädde
    gräddtårta
    vattenballonger
    balonger med mjöl i

hmmmm tror han blir lika arg iaf *kanse ska låta mastern vara.....ett tag iaf *

• Isolde

Den gjorde uppenbarligen inte det, eftersom den är borta nu!

Isolde vill bara meddela att hon tar sitt pick och pack och drar söderut någon vecka sisådär. Tillbaka nästa helg!

Ha det!

Svar på tråden Moderatortråden