• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • Bebis

Patrik, en liten respons börjar minst sagt NÖDVÄNDIG nu.

• ming

Patrik, ge oss ett tecken på att du lever, please!

• ming

Patrik är f o r t f a r a n d e online, men inget svar har vi fått...

• giz

hoppas patrik läser igenom trådarna nu och utifrån det ger ett svar...
    svårt å svara om han inte läst dom och det är ju som sagt ganska många sidor

• ming

Giz-> Jo, men allt jag vill ha är en liten bekräftelse på att vi vet att han ens läser dem.

• My 2

MuminMy is back!

Sorry för min frånvaro, har varit på en romantisk minisemester till ett härligt slott på skaraslätten

Junija: Sextrådar med grova uttryck är inte heller tillåtna och tas bort. Trådar i sex- och samlevnad måste på något sätt vara relaterat till att vänta barn, planera barn eller vara förälder. Reglerna är stennårda men vi tolkar dem lite friare än vad som står i medlemsvillkoren

Tittar in i änglatråden och ser om jag kan göra något.

/my

• giz

hobbymoderator giz har ont i skallen efter dagens joggande mellan trådar å försökt hålla alla på en lugn nivå........ ngn som har några alvedon??? nu vet jag villket helvete våra moderatorer har å dom har ett efterhängset troll i hasorna oxå stakars moderatorer (fast hade jag vart moderator så hade jag stängt trådarna som straff )

ajajaaaaaaaaaj mitt huvud...............

• felicia6

Muminmy, om en moderator har skrivit ett inlägg om vad som gäller i en tråd. Borde inte dom andra moderatorerna gå efter den linjen och tycker man annorlunda tar man det med den moderatorn?
    För annars tycker jag man underminerar den första moderatorns status lite o förlöjligar den gentemot "vanliga" medlemmar?

Tänkte nu mest på tråden som var om ts som hade borta sin man och en moderator skrev att allt som var spekulationer tas bort (vilket inte innebär alla inlägg). Och sen kom du o tog bort ALLA inlägg som skrevs efter den moderatorns inlägg.
    Vilket gjorde måååånga av oss medlemmar väldigt fundersamma vart inläggen tog vägen o vad som riktigt händer..
    Några trodde tom att nån moderator bara är inne o leker gud i vissa trådar osv..

Svar på tråden Moderatortråden