• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • My 2

MuminMy ger upp, ryggen pallar inte mer, måste gå och sova... Sköt om er nu och var snälla mot Isolde och RD som nu får hålla ställningarna

• giz

my jag är en hejare på akupuntur....har massa nålar i syskrinet......har hört att det funkar på det mesta

• My 2

släng dig på en flygande kotte och kom hit då!  P r o n t o!

• giz

*swiiiiiiiiiichhhhhhh swooooooochhhhhh här kommer flygande giz*

äntligen ngn att prova nålarna på muhahahahaha

• My 2

går och lägger mig i väntan på att giz ska fixa ryggen... loggar av sålänge ... bajs bajs!

• CB72

Hahahahaha...MuminMy, gick det bra igår? Undrade så att inte giz var så hårdhänt med sina nålar

• Roisin Dubh

*stööön*

MuminMy, kan jag släppa ställningarna nu? De börjar bli tunga och jag har muskelinflammation. Ska bara kolla först så de inte faller på någon oskyldig varelse.

• My 2

RD: Jag är här! Gå du och vila dig lite  

Giz var så snäll så.. tyvärr har jag dammsugit idag så det är lika illa igen... dvs vila... blir så JÄVLA trött!

Giz: Var sparar du alla gamla trådar? Men det var ju bra information

• cattis

Här var det livat! Då kontrar jag med en seriös fråga...

Jag brukar gå in och rensa mina favoriter så de bara innehåller trådar som jag verkligen vill spara. Idag såg jag att alla trådar äldre än mars var borttagna. Så besviken jag blev!! Där har jag sparat trådar med tips och råd som jag gillat och det är hopplöst att försöka söka upp dem igen med den sökfunktion som FL har... Är det något som gått snett eller är det tänkt att fungera så? Tidigare kunde trådarna ligga kvar hur länge som helst.

Svar på tråden Moderatortråden