• My 2

Moderatortråden

Hejsan alla FL-medlemmar

Detta är en tråd där alla medlemmar kan ställa allmänna frågor om forumet och om de regler och den kultur som gäller här. En moderator svarar så snart vi hinner.

I denna tråd undanber vi oss frågor om specifika ärenden, är du missnöjd med en moderators agerande ska du alltid kontakta redaktionen så att korrekt åtgärd kan vidtas. (För er skull ska alltid redaktionen vara medveten om ev. missnöje med en moderator)

Vi har ingen möjlighet att veta något om det "tekniska" bakom FL, men ibland vet vi något ändå och då kan vi svara på det.

Så: Frågelådan är öppen, välkomna in!

/Moderator

• Svar på tråden Moderatortråden
  • My 2

vem vet: Det bästa är om du mailar till [email protected] och bifogqar länk till tråd du startat i ämnet under "synpunkter och förbättringar"
    /Moderator

• Vem vet

Oj, nu fattar jag lite trögt, för jag fattar inte riktigt hur jag ska göra
    Hjälp

• giz

du klickar på en av mailadresserna, skriver ditt ärende å väljer skicka

• giz

för att få med länken så öppnar du di tråd, markerar adressen i adressrutan, höger klicka, kopiera, sen öppnar du rutan med mailet, högerklicka å välj klistra in

*sorry kunde inte låta bli*

• CB72

Å, här var det lugnt på den här tråden

• Glass

Är det inget som undrar något som jag också undrar?
    Jag hade något som jag skulle fråga om, men när jag väl hittade tråden så försvann det ur min hjärna

• My 2

Jag undrar varför det är så många som retar sig på så mycket? Det är ju mycket enklare att låta bli att reta sig än att reta sig... fast det kanske bara är sådana latmaskar som jag som följer minsta motståndets lag och visslande traskar förbi ....

"Ibland går moderatorerna i forumet som vanliga medlemmar"

• bodica

Hejsan!

Blir lite arg då jag läser vad som står under vecka 38, speciellt det som handlar om då barnet ligger i säte. Någon borde fakta kolla detta för vad som står där är inte riktgit sant.

För det första så ska ett vändningsförösk inte vara smärtsamt för kvinnan, i texten låter det som om det är på grund av den smärta kvinnan känner i samband med vändning att det är därför man snittas då barnet ligger i säte. Men snittet gör då vändningsförösket inte går och snittet görs för att det anses vara säkrare en att föda i sätesbjudning.

• malin1979

Jag undrar en sak!
    Går det att att bort en tråd som jag lagt i favoriter?

Svar på tråden Moderatortråden