• HKL

Oss som tränar med Orbitrek

En tråd för oss som tränar dagligen med Orbitrek crosstrainer. Jag har nyss skaffat mig en Orbitrek Platinum.

♫ Lycklig mamma till Alexander 050512 ♫ Hemmaförälder & Hemmafru
  • Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek
  • wellah
    städfia skrev 2007-08-23 20:35:07 följande:
    Jag har tyvärr tagit ett break,igen, nu har stora grabben börjat nollan så jag måste cykla med honom till skolan var dag! Även då jag är ledig Enkel tur är ca 1,3 km då med lillkillen bak på, idag blev det 4 turer!!!!Känner att det räcker för tillfället!Men var lugna jag kommer igen, och håller koll på er hela tiden!!!
    1.3 km är ju bara 1300 meter? menar du kanske 1.3 mil? :)

f.ö jag e helt mör av förkylningen orkar inte köra än på ett par dagar, provade igår och orkade inte alls samma motstånd... (har på tyngsta motståndet i vanliga fall)
  • städfia

Wellah- nä jag menade 1,3 km! Med lillkillen bakpå(17kg) dessutom skogsväg så är det en del för mig som har en del överskottskilon att dra runt på!!!

• Mazzie

Så ja, nu är min förkylning över för den här gången så imorgon är det på ett igen:)
    Friskis startar med sitt ordinarie schema fr.o.m imorgon så tisdagar och torsdagar är "mina dagar". Kommer och köra Orbitrek mån, ons och fre. Vilodag från all träning lördag och söndag.
    Det låter väl bra!

• Emeraldy

Åh, vad jag känner mig duktig nu Har kommit igång bra efter semestern. Har kört tre pass i veckan som var, och igår orkade jag faktiskt en hel mil med rörliga armar *stolt*.

Mazzie:
    Kör inte slut på dig bara! Lätt att gå ut för hårt i början

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • Mazzi

Emeraldy
    Du har rätt! Kanske ska sprida ut mina vilodagar och bara köra Orbi två dagar i veckan. Denna veckan får utvisa.
    Härligt att du kommit igång med träningen!

• Mamma Heather

Hej tjejer!

Det var ett litet tag sen jag skrev i tråden men iaf jag har inte hunnit mkt denna senaste vecka att träna, men ska börja idag... nu när hösten har kommit så är det så skönt att träna på balkongen

Snart behövs det en fortsättningstråd för oss här; jag började tråden i juni Tror det är 3-4 månader trådar lever?

Kram!
    Heddan

• Mamma Heather
    Mazzie skrev 2007-08-26 14:42:26 följande:
    Så ja, nu är min förkylning över för den här gången så imorgon är det på ett igen:)Friskis startar med sitt ordinarie schema fr.o.m imorgon så tisdagar och torsdagar är "mina dagar". Kommer och köra Orbitrek mån, ons och fre. Vilodag från all träning lördag och söndag.Det låter väl bra!
    Jag brukar träna varje dag, o helgen är mina vilodagar.
  • Bling1975

Hej!

Finns det någon kort här som kör orbitrek. Jag funderar på att köpa en, men jag är bara 158 cm och har hört att den inte är så bra om man är kort. Vad är er erfarenhet?

Stitch längtar efter Lilo 4.0
  • Mamma Heather
    Bling1975 skrev 2007-08-28 09:08:30 följande:
    Hej!Finns det någon kort här som kör orbitrek. Jag funderar på att köpa en, men jag är bara 158 cm och har hört att den inte är så bra om man är kort. Vad är er erfarenhet?
    Jag är 155 cm och det går suveränt
  • Emeraldy

Bling:
    Jag är lika lång som du och jag tycker det fungerar bra. Dock har jag faktiskt tänkt tanken att det skulle vara lättare om jag var lite längre.

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek