Oss som tränar med Orbitrek
En tråd för oss som tränar dagligen med Orbitrek crosstrainer. Jag har nyss skaffat mig en Orbitrek Platinum.
En tråd för oss som tränar dagligen med Orbitrek crosstrainer. Jag har nyss skaffat mig en Orbitrek Platinum.
Wellah- nä jag menade 1,3 km! Med lillkillen bakpå(17kg) dessutom skogsväg så är det en del för mig som har en del överskottskilon att dra runt på!!!
Så ja, nu är min förkylning över för den här gången så imorgon är det på ett igen:)
Friskis startar med sitt ordinarie schema fr.o.m imorgon så tisdagar och torsdagar är "mina dagar". Kommer och köra Orbitrek mån, ons och fre. Vilodag från all träning lördag och söndag.
Det låter väl bra!
Åh, vad jag känner mig duktig nu Har kommit igång bra efter semestern. Har kört tre pass i veckan som var, och igår orkade jag faktiskt en hel mil med rörliga armar *stolt*.
Mazzie:
Kör inte slut på dig bara! Lätt att gå ut för hårt i början
Emeraldy
Du har rätt! Kanske ska sprida ut mina vilodagar och bara köra Orbi två dagar i veckan. Denna veckan får utvisa.
Härligt att du kommit igång med träningen!
Hej tjejer!
Det var ett litet tag sen jag skrev i tråden men iaf jag har inte hunnit mkt denna senaste vecka att träna, men ska börja idag... nu när hösten har kommit så är det så skönt att träna på balkongen
Snart behövs det en fortsättningstråd för oss här; jag började tråden i juni Tror det är 3-4 månader trådar lever?
Kram!
Heddan
Hej!
Finns det någon kort här som kör orbitrek. Jag funderar på att köpa en, men jag är bara 158 cm och har hört att den inte är så bra om man är kort. Vad är er erfarenhet?
Bling:
Jag är lika lång som du och jag tycker det fungerar bra. Dock har jag faktiskt tänkt tanken att det skulle vara lättare om jag var lite längre.