• HKL

Oss som tränar med Orbitrek

En tråd för oss som tränar dagligen med Orbitrek crosstrainer. Jag har nyss skaffat mig en Orbitrek Platinum.

♫ Lycklig mamma till Alexander 050512 ♫ Hemmaförälder & Hemmafru
  • Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek
  • Domicha

Emeraldy:
    Har du tränat ikväll? Jag har fått min del för idag gjord iaf. Så skönt! nu ska det snart kollas på Beck :P

• Emeraldy

Domicha: Nä, faktiskt inte. Har varit en jättestressig dag med mycket att göra, så jag orkade helt enkelt inte ikväll. Men jag har inte ätit godis eller nåt onyttigt kvällsfika som jag gör VARJE dag, så det är ju ETT steg i rätt riktning i alla fall

Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den.
  • wellah

åh va segt att vara förkyld.... går ju inte att träna då... = ångest... fast man orkar inte äta så mkt heller så man känner sig inte uppsvullen i alla fall = bra hahahaha

• Emeraldy

Nu har jag kört första passet på flera veckor. Nu ska jag köra igång på riktigt, så nu körde jag med rörliga armar också. Mycket jobbigare men jag orkade ändå mer än jag trodde. Med fasta armar körde jag alltid en mil. Nu var jag inställd på 5 km men det blev 7

• Mamma Heather

Jag ska träna sen när maken tar sonen snart...

• Emeraldy
    AmericanWoman skrev 2007-08-21 21:05:49 följande:
    Jag ska träna sen när maken tar sonen snart...
    Vad duktig du är! Jag orkar aldrig träna så här sent, då har jag hunnit bli för lat....
  • Emeraldy

...men idag har jag varit ute på en riktig långpromenad med barnvagnen, så lite träning har jag fått i alla fall

• Mamma Heather
    Emeraldy skrev 2007-08-21 21:13:49 följande:
    Vad duktig du är! Jag orkar aldrig träna så här sent, då har jag hunnit bli för lat....
    Ja snart är det för sent... jag har haft hundpromenader idag med...
  • pumpan85

Igår blev min orbitrek monterad å klar Glad Så idag efter jobbet körde jag mitt första pass, blev dock bara 13min men det fick räcka kände jag. Ska ta å ställa mej på den snart igen bara lelltösa hade tänkt å somna nån gång!!!

• städfia

Jag har tyvärr tagit ett break,igen, nu har stora grabben börjat nollan så jag måste cykla med honom till skolan var dag! Även då jag är ledig Enkel tur är ca 1,3 km då med lillkillen bak på, idag blev det 4 turer!!!!
    Känner att det räcker för tillfället!
    Men var lugna jag kommer igen, och håller koll på er hela tiden!!!

Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek