• HKL

Oss som tränar med Orbitrek

En tråd för oss som tränar dagligen med Orbitrek crosstrainer. Jag har nyss skaffat mig en Orbitrek Platinum.

♫ Lycklig mamma till Alexander 050512 ♫ Hemmaförälder & Hemmafru
  • Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek
  • Domicha

Städfia:
    Visst är det så skönt när man kan vara nöjd över att man faktiskt presterat =)

Jag orbitrekar just nu, eller ja just precis nu har jag en paus på 2 min sen på orben igen! försöker köra 10 min åt gången, sen en paus. så summa sumarum så blir det väl 30 min iaf om dagen, DÅ är jag nöjd med min dagsträning!

• wellah
    Girlfriend in a coma skrev 2007-08-14 20:38:49 följande:
    Min orbitrek står isärplockad eftersom några delar måste bytas :(((( Hoppas kunna hålla motiavtionen för viktnedgång levande trots att jag saknar min största motivationskälla.
    vad är det som är trasigt?
  • Tesssan

körde mitt första pass idag. 32 min blev d sammanlagt.. fast i 2 omgångar. jag e jättenöjd med den

• Isorfidien

Såg att det finns flera trådar för oss som tränar Orbitrek.

Jag tänkte göra lite reklam för en sajt där man kan registrera sin motion: www.piggelino.se/
    där inne finns det också en grupp som heter "Orbicross" och den är till för alla oss som tränar med Orbitrek eller Crosstrainer.

Gratis att bli medlem och jättebra funktioner för att få överblick över sin motion och det finns ett litet diskussionsforum också men det används inte.

Vill man träna mot någon och skapa en liten utmaning fungerar det också bra där.

• Girlfriend in a coma

Wellah: Del 21 och 22 ;) enligt manualen. Flera centimeter metall har nötts bort, kände mig nästan lite stolt när jag såg det...väldigt mkt slitage och enligt min privata mekaniker (man) så bör jag inte använda den förrän de är bytta eftersom den då kommer att gå sönder helt.

• Mamma Heather

Fick du inte den nyss, Girlfriend? Va synd :(

Min låter lite, när jag trampar framåt bara, som om en liten liten sten satt i kedjan... Men det syns inte någonting som skulle orsaka ljudet...

• Tesssan

vakna upp i dag med träningsvärk.. antingen är det orbitreken som e jäkligt effektiv eller så e d jag som e grymt otränad.. hmm.. hoppas på d första

• wellah
    Tesssan skrev 2007-08-15 12:52:30 följande:
    vakna upp i dag med träningsvärk.. antingen är det orbitreken som e jäkligt effektiv eller så e d jag som e grymt otränad.. hmm.. hoppas på d första
    stretcha är nyckelordet.... hehe hjälper till att lindra träningsvärk :P
  • Tesssan

jo jag brukar göra d när jag tränar annars.. men jag trodde lixom inte d skulle bli så här av lite orbitrekande
    men man lär sig av sina misstag..

Svar på tråden Oss som tränar med Orbitrek