• Zizter

Afrika i blodet babblar vidare...

Fortsättning på Afrika i blodet tråden!!!!!!

Första tråden hittar ni här:
    www.familjeliv.se/Forum-3-45/m8957768.html

Afrika i blodet/ del 2:
    www.familjeliv.se/Forum-3-45/m13221320.html

Afrika i blodet DEL 3
    www.familjeliv.se/Forum-11-236/m16079072.html

Afrika i blodet tråden, hoppsan!
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m18316599.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-11 17:56:16:
    Välkommen till ännu en fortsättning på "Afrika i blodet trådarna"
    Här pratar ett gäng som har lärt känna varandra rätt så bra nu! Men du som är ny (eller inte varit så aktiv på ett tag) är lika välkommen du med!

Tänk bara på att vi försöker repektera varandra, trivas ihop och stötta varandra.

Rasister göre sig icke besvär, vi är inte intresserade att diskutera med er, starta en egen tråd istället!!

• Svar på tråden Afrika i blodet babblar vidare...
  • oOMayaOo

För att tillägga, detta var lite av det som sas:

Mirax skrev 2007-08-05 23:37:09 följande:
    VAddå inte illa menat..Har man ett så tråkigt liv att man sitter här o hittar på massa fejk identiteter för att skriva elaka kommentarer till folk..O NEJ jag har inte hängt med de senaste dagarna, har annat o göra oxå..Ska jag oxå byta till ett fejk namn o börja skriva att folk har fruktansvärt fula pojkvänner med tänder som nästan ramlar ur käften?
    missem skrev 2007-08-05 23:38:26 följande:
    mirax- kunde inte sagt det bättre själv....hahaha
    [/citat]
  • Alvida

Jag har bara varit borta ifrån datan ett dygn och här har ni skrivit en hel massa ser jag!

• oOMayaOo
    missem skrev 2007-08-06 17:10:10 följande:
    maya- visst jag ska svara. zister skrev-vad många som har barn med gambianer. då svarade du nått i stil med att det beror väl på att de är som dom är. jag ska försöka leta upp det
    Ja, leta upp det. Så får vi se om du ber om ursäkt när du ser att det inte var jag. Läs gärna allt som sas igår och visa mig nåt elakt jag sa.
  • Alvida

..fast jag missade nog inget roligt läser jag..

• missem

maya- ok det jag syftade på var gambianna men jag tcker endå att ni båda höll det hela igång, även om hon var klart värre

• Alvida

nä, ska nog läsa bakot lite mer ordentligt om jag nu hinner..

• missem

maya- nästa gång så driv om dig själv. Varför proppsa på nått som folk tar illa vid sig för.

• oOMayaOo

Jag var Ms Tique och Elin var Gambianna. Men jag får dubbelt skäll, för det som Elin skrev åxå. Vad hon skriver har jag ingen kontroll över. Så jag fattar inte varför jag ska få skit för det.
    Jag visste inte ens när jag kom in på tråden igår att det var hon som var Gambianna.

Svar på tråden Afrika i blodet babblar vidare...