• Believe In Faith

Saker vi minns!

Här kan vi prata och minnas roliga saker/prylar mm från ljuva
    60,70 och 80-talet!!!

Jag börjar:

O´boys MEGA stora plåtburk

Fösökte hitta googla fram en bild,
    men lyckades tyvärr inte...

Vad minns du....???
    Räcka ut tungan

ღ Amor Vincit Omnia ღ
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 09:22:44:
    Lägg gärna in en bild om hittar en!
  • Svar på tråden Saker vi minns!
  • Cateye

LindizJ:Nä inte äcklig.Varför tycker du det?Vad i den är "äckligt"?Nyfiken bara.För mig väcker den minnen om den lugna låten de gjorde...Tänk att man ska ha så dåligt minne??? Någon som vet vad jag far efter??

Gillade E-types lugna låt också:"Do you always have to be alone".

Ja många minnen blir det

• Cavatine

E-type, hahahaha... Hade glömt honom!

Gadget, Gummibjörnarna, Flinta - det var grejer det!

• LindizJ

jag bara tycker det..!
    sedan tycker jag inte hon sjunger så bra heller....! gillar den inte helt enkelt.

hmm vet vilken låt du menar, vad hette den nu då...! turn back time..(är hyffsad också faktiskt)
    gillar around the world.

har lite svårt för hennes röst.

Cateye skrev 2007-07-07 14:11:16 följande:
    LindizJ:Nä inte äcklig.Varför tycker du det?Vad i den är "äckligt"?Nyfiken bara.För mig väcker den minnen om den lugna låten de gjorde...Tänk att man ska ha så dåligt minne??? Någon som vet vad jag far efter??Gillade E-types lugna låt också:"Do you always have to be alone".Ja många minnen blir det
  • Cavatine

Skönheten och Odjuret

Lejonmannen Vincent som bodde i New Yorks kloaksystem och hookade upp med Catherine (med snedlugg som lär gett henne kronisk nackspärr!), det var en bra serie, tyckte jag då.

"For we have a bond stronger than friendship or love, and although we cannot be together we will never ever be apart" - Romantik på hög nivå!

• Rainbow

älskar den här tråden...men tycker det är lite trist med alla länkar... allt finns ju på youtube t e x och det vet man ju vid det här laget ! Roligare när alla skriver vad de kommer på.....

• Cateye

LindizJ:Ok..vissa saker kan man bara inte med Tack så hette den ja..If I could turn back time..

Fanns en låt som hette Da Da Da som jag höll på att få spunk på.Hatade den som pesten,entonig,tjatig och urkass..

En kompis till mig hade en singel med en kille som hette Bob Fish,låten hette No chance.Nån som känner igen den?

• lokisse

ha da da da ich lieb dich nicht du liebst mich nicht....
    den hör man fortfarande här i tyskland kommer ifran gruppen trio!

• Mumfy  1

Kom just på lite "Nostalgimusik"

Keep on jogging med Göran Ryd (tror jag)

Pop,popmusic

Funky town
    ">

Björn Skifs : fånagd i en dröm  , melodifestivelen ,den "stora"

">

Gyllene tider Kolla frisyrerna

">

Ha en fortsatt trevlig kväll härinne

Acceptera det du inte kan förändra & ha mod att förändra det du kan !
Svar på tråden Saker vi minns!