• Believe In Faith

Saker vi minns!

Här kan vi prata och minnas roliga saker/prylar mm från ljuva
    60,70 och 80-talet!!!

Jag börjar:

O´boys MEGA stora plåtburk

Fösökte hitta googla fram en bild,
    men lyckades tyvärr inte...

Vad minns du....???
    Räcka ut tungan

ღ Amor Vincit Omnia ღ
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-06-20 09:22:44:
    Lägg gärna in en bild om hittar en!
  • Svar på tråden Saker vi minns!
  • en enda ros

Skogsflikkan
    manicklar!!! Ja, herregud ja, de där kommer jag ihåg.

• Cateye

Skogsflikkan:Seglarskorna ja..På min skola skulle man ha Seaside,men hade man Dockers ansågs man ha gott om pengar..Har ingen aning om pris skillnaden dom emellan.

O nyckelkedjan med karbinhake som satt fast i hällan på byxan..

Gamla kameran med blixtar som mamma o pappa fällde upp som en solfjäder,med blixtlampan inuti.

Grannar(om det inte redan har sagts)med Kylie Minouge och Jason Donovan. Deras duett:Sealed with a kiss.

Jag kanske kommer på mera

• Pernilla75

80-tals nostalgi:
    Takano-overaller, Converse Eagle och Converse Hawk, Salomonryggsäck, oversize-tröjor till tights och höga stövlar, vita pumps till jeans, hockeyfrilla, seglarskor, loafers med tofsar, en svart Michael Jackson , Solstollarna med Ulla-Bella, Trazan & Banarne, Samantha Fox, Lilie & Sussie, Vilse i pannkakan, bröderna Herrey, midjekorta kavajer med enorma axelvaddar, vita tubsockor med instoppade stentvättade midjehöga jeans m.m. m.m.

...fy f-n vad man såg ut :-P

• Razzla

åååå mina älskade monchichi.... hur kunde jag va så dum att jag slängde dom??

Om jag kunde skulle jag ta en del av din sorg och sprida den i vinden.
  • Razzla
    Den där Mary skrev 2007-07-12 21:06:23 följande:
    Å, just det... Icke att förglömma - Jane Hellen schampo som jag faktiskt har i badrummet idag (finns på Rusta)... den doften glömmer man aldrig. Och Date deodoranterna...Se www.geocities.com/summerua/80tal/80tal.html
    Haha.. ja.. va önskade man sig i födelsedagspresent? Jo Jane Hellen så klart..  Den lila gillade jag..
    Om jag kunde skulle jag ta en del av din sorg och sprida den i vinden.
Svar på tråden Saker vi minns!