Inlägg från: Ulrisa |Visa alla inlägg
  • Ulrisa

Islandshäst tråden!

Jag förstår att du fått blodad tand! visst är det kul! jag kunde aldrig glömma denna ras efter min kusins häst Glaumur.. jag drömde alltid om en egen vit sagohäst.. nu har jag en.. fast han e inte vit

• Ulrisa

Något som jag aldrig har varit på men väldigt gärna skulle vilja är att gå på en utställning! vart kan man titta när/var de har sånt? nån som vet?

• Ulrisa

JA!! inridning ja!! det va det jag skulle komma till! tror det va han som red in Lusse! jag känner så väl igen namnet och jag vet att Lusses förra ägare pratade om honom och detta! hon tog oxå mycket lektioner av honom!

• Ulrisa

hi hi hi... ja jag skriver så fort ibland att det lätt blir fel GeneradSkrattande

• Ulrisa

Oskasteinn fra Óddholi! guud va avis jag blir... han e såå fin!

Ja men jag vet inte om det e han.. jag minns inte namnet men efternamnet känner jag så himla väl igen! fan.. jag kommer ju inte på vad hans fru hette som hon sa... jag får tänka lite till

• Ulrisa

guud va fin han e alltså!! helt otrolig!

det e inte Hinni som ridit Lusse.. jag kom på vad frun hette.. hon hette Kia nånting.. komme rinte på efternamnet! åh det stööör mig! hon red oxå och va väldigt duktig!

• Ulrisa

Åh.. vill väldigt gärna dit... men det är väldigt långt från mig.. tyvärr..

• Ulrisa

libellula: heter er förening glaumur, får man fråga vart du bor? närmaste förening från mig e just Glaumur.. eller ja den heter samma iaf..

Svar på tråden Islandshäst tråden!