Inlägg från: Ulrisa |Visa alla inlägg
  • Ulrisa

Islandshäst tråden!

Ja ush! stackars er med eksemtäcken! detta är fruktansvärt jag som så gärna ville ha en riktig sommar... och höet... ja... det blir nog inte så mycket me det... jäklar vad dyrt det kommer att bli denna hösten! många har ju fått sitt hö förstört...

(¯`°?.¸ ღ Mammas små älsklingar ♥ ♥ ♥ Isak & Elina ღ ¸.?°´¯)
  • Ulrisa

Don Quiote Ja jag har erfarenhet av detta då Lusse är mycket allergisk mot hö och damm och det "växte" fram på honom blev bara värre och värre.. jag blötte hö, han fick mediciner fick utebox med blött hö + mediciner.. men icke.. det hjälpte inte.. tillslut byggde vi en utebox med högt i tak hemma hos mina föräldrar efter att vår ladugård brunnit ner.. vårt hö brann upp och av pengarna efter branden köpte jag hösilage för första gången DET va Lusse vändning! han e pigg som en 5 åring igen

• Ulrisa

dono åh! vad fina de var! vilken man Fönn hade! han va väldigt lik Lusse (vintertid) Lusse ljusnar jättemycket på vintern! å Fannar vilken goding! e lite svag för vita och svarta Islandshästar.. he he.. men alla är fina så klart!

välkommen hit Eyovine! sån salva hade jag den e kanon!

• Ulrisa

Ja visst är det kul Jonna! alla hästarna är såå fina

• Ulrisa

Tinna79 välkommen välkommen ja vad kul det låter! vad är det mer för erbjudanden du fått? kul med häst förstår att din abstinens!

• Ulrisa

Åh vad roligt Tinna! har du inga bilder på kusarna här inne älskar vi bilder på vår speciella ras och det roligaste av allt är att ALLA är verkligen fina! det finns nog inga fula Islandshästar.. eller är det någon som sett en "ful" Islandshäst nångång? Inte jag!

• Ulrisa

Hmm Tinna.. jag ser ingenting på din sida.. ingen gästbok eller bildgalleri eller nåt..

• Ulrisa

Hi hi.. nej tyvärr...

• Ulrisa

JO! nu ser jag

• Ulrisa

Åh vad fiin och katten å Lilltösen me naturligtvis! jättesöta

Svar på tråden Islandshäst tråden!