Inlägg från: Ulrisa |Visa alla inlägg
  • Ulrisa

Islandshäst tråden!

wilmisen tack jaha ok, så ni ska bygga! spännande! vi har oxå gått i husbyggartankar ett tag nu.. men så kom detta fantastiska hus ut! och ytterligare ett ska komma ut så småningom även det är jättefint! ett gammalt hus med en massa snickarglädje, väldigt speciellt.. dock är det i behov av renovering.. även ladugården..

men detta huset som kommit ut nu är ett nyare hus från -87 och ladugården är i tipptopp med tre hästboxar!

Jag bor i Dalsland i Bengtsfors..

var bor du?

(¯`°?.¸ ღ Isak 021119 ♥ ♥ ♥ Elina 061019 ღ ¸.?°´¯)
  • Ulrisa

Ja absolut! vi får hålla tummarna! här blir oxå gårdarna fruktansvärt dyra eftersom dom är väldigt attraktiva bland norskar som trissar upp priserna nåt otroligt här..

Men hoppas hoppas!

Västkusten! gud va härligt! där är vi mycket under sommrarna! en kompis till min sambo äger en camping där nere som vi är och hälsar på en del! jättefint är det!

• Ulrisa

välkommen hit Leiia!

Vad kul med häst eyovine! länka bilderna så vi får se pållarna du pratade om *nyfiken* du kan markera adressen i adressfältet och tryck ner ctrl och Alt och c samtidigt när du kopierar och när du klistrar in det trycker du v i stället för c! eller så kan du ju höger klicka och trycka på kopiera och sdan på klistra in.. så klart.. kanske lite lättare

• Ulrisa

Annorlundors! ha det låter ju skit kul! hoppas det går bra då

Eyovine: åh vad söta hästarna va! gu va vafi e fin! du måste fota honom mera!

Leiia.. nej jag har inte testat nån bomlös sadel, men jag vill gärna prova!

• Ulrisa

Eyovine- fasen vad synd! vill se mera av honom juh! hoppas han snart blir din!

Sunniva A- Jisses vad kul det låter! fast jag bor tyvärr inte i närheten...

• Ulrisa

JonnaS! MEN herregud! GRATTIS! Hur fort gick inte det! Förvånad hi hi! jag hoppas allt gick bra, vad vägde han hur lång va han! gud va kul

• Ulrisa

Nu ska jag in å kika i ditt galleri om du har nån bild på nykomlingen

• Ulrisa

Måset bara säga... jisses vilken kåk vi kollade på idag *gulp* nu ska vi sitta och räkna och dividera om vi ska lägga något bud! ett bud ligger redan (utgångsbudet) så nu får vi se.. spännande värre.. å peppar peppar men inga norskar har vart där ännu...

Å vad jag viiilll haaaa denna kåk! stallet va perfekt! vatten, ventilations trumma å ljus! ja nu får vi se... utgångsbudet va ganska högt... så ja..hmmm...

Återkommer

• Ulrisa

Tack Dono och Wilmisen för att ni håller tummarna för oss ja vi får se vart detta slutar... men vi tar detta med ro, ska inte engagera sig föör mycket i hus innan man köpt det.. man blir bara såå himla besviken när man inte får det..

wilmisen.. men ggud stackars pålle.. hoppas du hittar en hovslagare i morgon! inte roligt när sådant händer, ush!

• Ulrisa

Hi hi lycka till på tävlingen! du får be nån fotografera lite så att vi får se Flört hi hi

idag la vi ett bud.... shit.. jaja vi får se hur detta slutar...

Svar på tråden Islandshäst tråden!