Inlägg från: JessicaåIda |Visa alla inlägg
  • JessicaåIda

Go Fika!

Morgonkaffet hamnade i fel strupe, 9 kilo !!! Förvånadoch sedan läste jag vidare *puh*

Grattis Marianne & hela din familj till den nya familjemedlemmen

• JessicaåIda

Lustgas är fiiina grejor det Räcka ut tungan

Mamma till två
  • JessicaåIda

Vad fint med hjärtat

Vi har plockat 6 liter vinbär som vi gjort saft av på förmiddagen, gu så gott. Vi ska till lekparken å leka lite samtidigt som vi ska plocka lite mera. Gäller att passa på då det blir gott, är nyttigare än köpes + att det går att äta bär samtidigt som man plockar.

Ska tigga till mig äpplen på måndag då jag ska till en kollega i Tungelsta som har 3 gigantiska äppelträd. Blir nog äppelkaka & paj för hela bunten & kanske lite mos om jag orkar

Mamma till två
  • JessicaåIda

Ida gillar "Shaun the sheep" & Höjdarna.

Mamma till två
  • JessicaåIda

å det blev 8 liter råsaft totalt.....

Mamma till två
  • JessicaåIda

Vem var det som funderade var det fanns halkskydd till badkaret som klistras fast?
    Det finns på www.inreda.com i lite roliga mönster.

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda

Fragglerock hade ingen bra start på semestern, hennes bagage har försvunnit & räknas vara åter till på onsdag Skrikandes

Jag är övertygad om att de flesta människor är ungefär så lyckliga som de tillåter sig att vara - A. Lincoln
  • JessicaåIda

Det jä****aste är väl ändå att Apollo tycker att Fragglis ska betala 1000;- för att åka till flygplatsen å hämta sin väska när den väl kommerFörvånad  Men hallå lite service får de väl ändå ha, kör ut väskan...

• JessicaåIda

P fick 3200:- i fortkörningsböter idag...... *hehe* De hade märkt om en väg som han kör nästan dagligen i sitt jobb & han körde på rutin & kollade inte noga på skylten. Har varit 70 i 4 år & i förra veckan hade de tydligen märkt om till 50 enligt polisen som stoppade honom - sk sommarskyltning?!

• JessicaåIda

Fantasi ja.... Här flödar den i massor. Ida blivit uppäten & utspottad av en krokodil, tomten jagar henne, det bor troll i toaletten & under soffan, maten äts upp av hemliga sniglar, pappa jobbar på cocacola åt tomten(bilen är ju röd ) Bosse är egentligen en STOOR björn etc etc  Och vilka fantastiska berättelser hon kan berätta, det är underbart att sitta i soffan på em och lyssna på allt som hon varit med om under dagen

Fick en härlig kommentar igår; Mamma jag älskar dig, men bara just nu... näe nu är det bortaRäcka ut tungan

Svar på tråden Go Fika!