Go Fika!
Morgonkaffet hamnade i fel strupe, 9 kilo !!! och sedan läste jag vidare *puh*
Grattis Marianne & hela din familj till den nya familjemedlemmen
Morgonkaffet hamnade i fel strupe, 9 kilo !!! och sedan läste jag vidare *puh*
Grattis Marianne & hela din familj till den nya familjemedlemmen
Lustgas är fiiina grejor det
Vad fint med hjärtat
Vi har plockat 6 liter vinbär som vi gjort saft av på förmiddagen, gu så gott. Vi ska till lekparken å leka lite samtidigt som vi ska plocka lite mera. Gäller att passa på då det blir gott, är nyttigare än köpes + att det går att äta bär samtidigt som man plockar.
Ska tigga till mig äpplen på måndag då jag ska till en kollega i Tungelsta som har 3 gigantiska äppelträd. Blir nog äppelkaka & paj för hela bunten & kanske lite mos om jag orkar
Ida gillar "Shaun the sheep" & Höjdarna.
å det blev 8 liter råsaft totalt.....
Vem var det som funderade var det fanns halkskydd till badkaret som klistras fast?
Det finns på www.inreda.com i lite roliga mönster.
Fragglerock hade ingen bra start på semestern, hennes bagage har försvunnit & räknas vara åter till på onsdag
Det jä****aste är väl ändå att Apollo tycker att Fragglis ska betala 1000;- för att åka till flygplatsen å hämta sin väska när den väl kommer Men hallå lite service får de väl ändå ha, kör ut väskan...
P fick 3200:- i fortkörningsböter idag...... *hehe* De hade märkt om en väg som han kör nästan dagligen i sitt jobb & han körde på rutin & kollade inte noga på skylten. Har varit 70 i 4 år & i förra veckan hade de tydligen märkt om till 50 enligt polisen som stoppade honom - sk sommarskyltning?!
Fantasi ja.... Här flödar den i massor. Ida blivit uppäten & utspottad av en krokodil, tomten jagar henne, det bor troll i toaletten & under soffan, maten äts upp av hemliga sniglar, pappa jobbar på cocacola åt tomten(bilen är ju röd ) Bosse är egentligen en STOOR björn etc etc Och vilka fantastiska berättelser hon kan berätta, det är underbart att sitta i soffan på em och lyssna på allt som hon varit med om under dagen
Fick en härlig kommentar igår; Mamma jag älskar dig, men bara just nu... näe nu är det borta